Android telefoon synchroniseren met Mac

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gertae

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 jan 2010
Beste ...,
Sinds gisteren ben ik in het bezit van een mobiele telefoon met Android OS (Samsung Galaxy S). Mijn computer is een iMac. Het lukt me niet de twee te koppelen (usb of Bluetooth). Ik wil namelijk mijn adresboek en kalender op de Mac synchroniseren met (kopiëren naar) de telefoon. Ik heb al wel de app The Missing Sync, maar moet ook nog $ 39,95 betalen voor een aanvullend stukje software. Ik heb niet de garantie dat het zal werken en 40 dollar is een hoop geld. Ook DoubleTwist heb ik gedownload, maar dat houdt zich alleen bezig met Muziek en foto's.
Vraag: wie weet hoe ik een Android-phone en iMac kan synchroniseren voor Adresboek en iCal?

vriendelijke groet,
Gert van der Plas

Ik wil niet zeggen dat het helemaal niet kan maar Apple heeft nou niet bepaald de naam dat het graag samenwerkt met concurrenten. Zo zitten er op de Bluetooth van een iMac aardig wat beperkingen. Zelfs synchroniseren tussen een iPhone en iMac is een hels karwei heb ik ondervonden......
Ik wil je veel succes wensen maar vrees het ergste.

Laatst bewerkt:
Zo zitten er op de Bluetooth van een iMac aardig wat beperkingen.
Neem aan dat je de iPhone bedoelt, bluetooth op je Mac heeft geen beperkingen voor zover ik weet :)

The Missing Sync zegt mij qua ervaring weinig, dus of het goed werkt zou ik niet weten.
Je zou het via een ander kanaal kunnen downloaden om te kijken of het werkt.

Andere optie is de zaken via Google Services te laten lopen.
Dus je contacten bij Google opslaan en ook Google Calendar gebruiken.

http://lifehacker.com/393855/enable-google-contact-sync-without-an-iphoneipod-touch

Ja sorry, iPhone....lag in bed met de laptop en typte even snel :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan