Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat zijn jouw eisen/wensen voor de website? Moet het een complete site gaan worden of gaat het om 1 simpele pagina met voornamelijk tekst? Wat wil jij aan hosting uit gaan geven? Wil jij zelf codes leren typen of toch liever een CMS waarbij je nagenoeg geen kennis van HTML nodig hebt?ik zou graag wat advies willen
Ik heb daar persoonlijk geen ervaring mee, maar ze hebben wel erg veel goede reviews.Cloud 86
Klopt! Al wordt handmatig onderhoud plegen wel wat lastig. Ik heb ooit eens een phpBB forum overgenomen die via zo een one-click-installer is geüpdated. Er waren een hoop mappen waarin de oude installaties in te vinden waren. Maar misschien geldt het bij Cloud86 niet.Aar, dat heeft bijna alle hostingbedrijven tegenwoordig. Met of zonder Instrallaton. Dus dat is echt niets nieuws. Alleen jammer dat het Plesk is, daar ben ik geen fan van. Doe mij maar DirectAdmin, maar ja, daar werk ik al jaren mee, dus das logisch.
Maar goed, de ts kan mij benaderen of even klikken op mijn handtekening mocht hij betaalde hulp willen.
Ik heb daar nog steeds het oude Plus pakket, met het onbeperkt (fair use) opslagruimte en geen limieten voor inodes en aantal domeinen. Wel moet ik zeggen dat de service van Antagonist achteruit is gegaan sinds de overname door Group.ONE. Waar ik eerder bij vragen een uitgebreid antwoord met kennis van zaken kreeg waar je echt iets aan had (en dan ook redelijk snel) kreeg ik laatst na ruim een volle dag een standaard antwoord waar ik weinig mee kon op een vrij simpele vraag. De containerized hosting blijft voor mij echter wel een reden om te blijven. Zo nu en dan merk ik wel dat mijn forum even tijdelijk wat trager reageert om na 1 of 2 minuten weer op volle snelheid te werken.ik zit al jaren bij Antagonist
Ik wist vooraf al dat het om de zoveelste vertraging door onderhoud was (forum heeft er een kleine 2 minuten uit gelegen, tussendoor een paar sql errors gehad). Het was meer vanwege mijn frustratie omdat er een paar dagen daarvoor een storing was op mijn server en de boel toen ook even plat heeft gelegen vanwege een herstart van de databases. Tot mijn verbazing kreeg ik een dag later antwoord met de mededeling dat op het moment van het antwoord niets bekend was van een eventuele storing.als het zo'n simpele vraag was, had je het zelf dan niet kunnen vinden?
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.