Android TV Salora 32XFA5400 opslag probleem

Hannes57

Gebruiker
Lid geworden
23 apr 2016
Besturingssysteem
Winows 11 Pro
Beste mensen,

Ik wilde VLC installeren, maar hij gaf de volgende melding:

" Onvoeldoende externe opslagruimte, kan VLC voor Android niet downloaden. Verwijder apps of content die je niet meer nodig hebt."
Systeem: Android 11
Interne opslag : 4,3GB
Tot. Apps 1.6GB

Hij geeft extern aan, maar de opslag ruimte is meer dan voldoende intern. De apps staan intern. Ik zou niet weten wat te doen nu.
Wie helpt mij aub?

Han

Zit er een reset modus op?

De foutmelding: "Onvoldoende externe opslagruimte, kan VLC voor Android niet downloaden" komt op Android TV vaak voor omdat de TV een beperkte interne opslag heeft (meestal 4-8 GB), waarvan een groot deel al wordt gebruikt door systeemapps en updates. Als het goed is moet je dit ergens bij de Opslag-gegevens van de instellingen kunnen terugvinden.

Misschien is er een mogelijkheid om app's te verwijderen of te verhuizen naar een USB-stick(of misschien een SD-kaart?) die je als opslagmedium gebruikt.

Zit er een reset modus op?
Met Android kan je vaak nog meer dan dan enkel resetten. Ik zie Android (i.t.t. Windows) niet vaak de fout inschieten.

4,3 - 1,6 = 2.7 GB

YouTube: 60,93MB
Televizo: 65,37MB
Netflix : 138MB.

De rest is Google troep wat er niet af kan. Wat gebeurd er bij terug naar fabriek instelling? Kan ik dan wel opnieuw de apps er op zetten.

Hoeveel gebruikt het systeem?

Terug
Bovenaan Onderaan