Android

Status
Niet open voor verdere reacties.

PBakker

Gebruiker
Lid geworden
22 aug 2012
Hallo,
Ik heb een en ander aan beveiliging op mijn telefoon geinstalleerd.
Email is versleuteld met AGP
Gesprekken kunnen via redphone versleuteld worden
Sms worden versleuteld via textsecure.
Heb een firewall geinstalleerd,
Heb antivirus op mijn phone

Wat kan ik nog meer doen ?
Ik heb niets te verbergen, maar dat hoeven veiligheidsdiensten niet te weten....

Beste zou zijn als er een programma was dat alle versleutelingen in een programma heeft

De beste beveiliging is geen mobiele telefoon nemen..... bel zoveel mogelijk via vaste lijnen (nog goedkoper ook als je het goed uitzoekt).
Tja... dan iets minder veilig.... zet de mobiele telefoon de hele dag zoveel mogelijk uit, haal je sim kaartje eruit, je ben niet traceerbaar de hele dag voor de NSA.
Tja.. af en toe moet je hem even aanzetten.... houd het zo kort mogelijk, de rest van je beveiligingen doen hun werk al.

@Pbakker : zo te lezen ben je beter dan gemiddeld beveiligd en is alles wat je meer gaat doen, mogelijk overkill.
Aan de andere kant :
net zoals jij heb ook ik niets te verbergen.
Waar wij duidelijk van mening verschillen is het feit óf de overheid kan zien waar ik ben geweest en / of met wie ik bel / mail / SMS, etc. etc.
Geloof mij: het zal mij een worst zijn of de NSA, KGB, Mossad enz. weet / kan zien / lezen / horen, met wie ik bel of waar ik ben.
Zoals ik al schreef: net zoals jij heb ook ik niets te verbergen en zolang is niks strafbaars doe, zal geen enkele overheidsdienst of één van die andere diensten, mij een strobreed in de weg leggen schat ik in.

Laatst bewerkt:
Tuurlijk gast0225, klopt helemaal wat je zegt, maar elke mogelijkheid die ik heb om het welke inlichtingen dienst dan ook het lastiger te maken zal ik gebruiken, het is tenslotte onze privacy die met handen en voeten geschonden worden.
Hoe meer mensen van deze mogelijkheden gebruik gaan maken des te lastiger het wordt om onze privacy te schenden.
zoals ik al zei: de veiligheidsdiensten hoeven niet te weten dat ik niets te verbergen heb.....

Ik vind het een leuk en interessant onderwerp om over te discussiëren. Probleem is alleen dat dat overeenkomstig de Helpmijregels in dit topic niet mag. Misschien dat ik één dezer dagen in de memberschat een topicje start. (of jij start daar een berichtje).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan