Animated gif bewegen niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

vanschagen

Banned
Lid geworden
26 nov 2001
Hallo.
Ik heb dus met zoeken alles gezocht op animaties,maar alles wat ik doe het werkt niet.
Ik heb win2000 ,en IE 5.0 ,en ZApro
Bij ZA Pro ook alles geprobeerd zelfs helemaal uit gezet niks werkt,animaties staan niet geblockt.
In IE staat animatie afspelen aangevinkt.
Macromedia players geinstald ,niks helpt.
Wie heeft het antwoord hiervoor.
Bijvoorbaat dank.

hoi,,,

En als je ze invoegd in bv je email.... werken ze dan ook niet¿

Geplaatst door 1marcel
hoi,,,

En als je ze invoegd in bv je email.... werken ze dan ook niet¿
Hoi.
Ja dan doet ie het wel.
Maar wat moet ik nu instellen in IE ?
Bedankt alvast he.

Ga naar Extra>internetopties>tabblad geavanceerd.

Zet een vinkje bij "animaties op webpagina's afspelen"

Geplaatst door Tiborv
Ga naar Extra>internetopties>tabblad geavanceerd.

Zet een vinkje bij "animaties op webpagina's afspelen"
Hoi .
Zoals ik al zeg staat die al aangevinkt.
bedankt.

Hallo
Kan ik in win2000 niet een repair doen voor de internet explorer?
Of een herstel ofzoiets,ben niet erg thuis in win2000

Al geprobeerd al je mappen met tijdelijke internetbestanden te legen?
Daarna uiteraard wel ff opnieuw opstarten.

Geplaatst door Dimage
Al geprobeerd al je mappen met tijdelijke internetbestanden te legen?
Daarna uiteraard wel ff opnieuw opstarten.
Ja hoor die leeg ik 20 keer per dag denk ik.

Ik gebruik sindskort IE (Windows 98 se) als bekijker van mijn ani-gifjes, ik klik in IE op Bestand, openen, vink aan 'als webmap openen' en klik op Bladeren, zoek naar de map met ani's, als ik die gevonden heb geef ik nog ff aan in Bestandstypen Alle bestanden (dit staat standaard op HTML-bestanden), dubbelklik op de gevonden ani en klik ok, dan krijg je een grijs boxje met Map openen voor m'n neus, zegt dat de ani niet kan openen als webmap en wilt u in plaats daarvan de standaardweergave bekijken? ik klik ja en voila, het beweegt! (mogelijk dat dit alles bij jou niet werkt, 't is maar een ideetje)

Geplaatst door gezina
Ik gebruik sindskort IE (Windows 98 se) als bekijker van mijn ani-gifjes, ik klik in IE op Bestand, openen, vink aan 'als webmap openen' en klik op Bladeren, zoek naar de map met ani's, als ik die gevonden heb geef ik nog ff aan in Bestandstypen Alle bestanden (dit staat standaard op HTML-bestanden), dubbelklik op de gevonden ani en klik ok, dan krijg je een grijs boxje met Map openen voor m'n neus, zegt dat de ani niet kan openen als webmap en wilt u in plaats daarvan de standaardweergave bekijken? ik klik ja en voila, het beweegt! (mogelijk dat dit alles bij jou niet werkt, 't is maar een ideetje)
Het is bij mij enkel in IE verder werken die gifjes wel,zoals ik mijn avatar importeer in outlook in een email plak dan doet de gif het wel.
En in mijn animated gif maak progs werkt het ook normaal.

Dat staat dus NIET aangevinkt in ZA,bij animatie blocken staat dus GEEN vinkje.
Als ik dit doe regsvr32.exe /i shdocvw.dll is het OK
als ik dit doe regsvr32.exe /i shdoc401.dll dan betstaat dat bestand niet ,niet gevonden.
En als ik dat Fixpix.vbs doe ,ook geen effect.
En als ik dit doe regsvr32 /i occache.dll,geen effect.
Steeds gereboot maar mijn avatar beweegt nog steeds niet.

Laatst bewerkt:
Opgelost ,heb het zelf gevonden.
Avatars op computertotaal werkten wel,dus ik dacht dan ligt het aan helpmij.
En jahoor in ZA stond helpmij in de privacy/main sector ,daar verwijderd ,en HET WERKT NU WEER.
Bedankt allemaal voor het meedenken.

Laatst bewerkt:
Gelukkig opgelost, maar dan snap ik niet waarom die dingen niet bewegen als je ZA Pro eerst hebt uit gezet (zoals je in de vraag meldt), mogelijk dat ZA toch ook diep ingrijpt qua settings in het register.

Ja snap ik ook niet ,maar op de achter grond blijft er misschien evengoed wat active.
Want ik heb wel 5 keer de firewall shutdown gedaan,maar dan werkte het even goed niet die avatars.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan