animated gif standaard in bericht

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door Elisa
H O E R A !!!!!!! Iemand heeft het door maar ik wacht nog even op de nickname ;-)

Hallo, die naam heeft al eerder in dit forum gestaan hoor.

Voor diegenen die het nog willen weten:

zodra ik met de muis klikop puppie.txt dan opent er een blauw scherm.
Je mag er ook niet op klikken!!!!!
Rechtsklik en je slaat op. Op een plek die je terugvind.
Ga er naar toe. Nu markeer je en je rechtsklikt op puppie.txt. Maak van txt htm.
Je krijgt dan puppie.htm.

Nu plaats je puppie.htm in de map c:\common files\microsoft shared\briefpapier

Het lijkt wel een chatbox! Een hele blauwe HA HA HA HA HA

Fonz

Dat mag toch ook best eens. We zijn altijd met problemen van anderen bezig nu eens een probleempje van ons zelf ;)

Ga nou niet meteen blauwe letters gebruiken he!
HA HA HA HA HA HA HA HA

Fonz

als ik doe rechtermuis klik dan kan ik alleen kiezen voor opslaan als en dat doe ik.
daarna wijzigen in htm en dan ........blauw blauw blauw wie die oceaan

Pas maar op A.J., straks blijf jij er ook nog in, net zoals je pc :D Ook al blauw.
Voorlopig heb ik van jouw nog geen briefpapiertje gezien! LOL
attachment.php

Laatst bewerkt:
Ik neem er nog een, net zolang tot ik blauw ben.
Krijg ineens medelijden met vader Abraham en z'n blauwe vriendjes. HA HA HA HA HA HA

als ik doe rechtermuis klik dan kan ik alleen kiezen voor opslaan als en dat doe ik.

Eerst opslaan als txt in een map of zo. Voor mijn part direct in de map briefpapier. Als je daarna txt maar wijzigt in htm.

Geplaatst door Elisa

Eerst opslaan als txt in een map of zo. Voor mijn part direct in de map briefpapier. Als je daarna txt maar wijzigt in htm.

Ja dat doe ik allemaal maar die hangende hond wil niet.
maar ik kan sneller mijn hondje van mijn website afhalen en in een leeg document plakken.

Heb ik allemaal exact zo gvedaan zoals jij zo voortreffelijk hebt uitgelegd, maar het blijft helemaal blauwauwauwauwauwauwauwauw

Fonz

Fonz, volgens mij is je blauwe bloed in opstand.
Geloof me, ik heb net puppies weer opgeslagen en ik krijg echt geen blauw scherm.
Met de volgende krijg je zeker een blauw scherm. Het is een jpg. Als dat niet lukt weet ik het niet meer.

Laatst bewerkt:
Ja dat doe ik allemaal maar die hangende hond wil niet. Hahahaha, kan ik me voorstellen. Maak maar gewoon een briefpapier aan in Outlook en pik die animatie op. Lijkt me sneller gaan :D

1 keer je wings aanklikken en ik zie links twee papagaaienen dan rechts een mooie blauwe achtergrond.

Maar nu even terug naar de hond, haal jij die van jou eigen harddisk af of plak jij die zo in een html blad.
Ik denk dat het daar ergens fout gaat.
Het hondenblad is blauw van achtergrond dat kom wel mee maar de animatie niet.

Maar ik krijg die leuke kuikentjes ook niet te zien. Ik snap er niks meer van, doe het keurig zoals elisa zegt en dan mooi naks.

Of werkt dat niet in OE, alleen in Outlook?

Zoals je in de voorbeelden van mailtje van elisa kunt zien gebruikt zij outlook express.
Ik gebruik outlook, daar wil het wel maar alleen de hangende hond doet het niet.

Nee inderdaad, Outlook blijft BLAUW ha haha ha ha ha

Fonz

Nee, puppie bij mij doen ze het alletwee niet.

En a.j. inderdaad alleen maar blauw.

Hou nou op met de kleur blauw, kan het ven niet meer zien of horen WHOEHAHAHAHAHAHAHA
:D :D :D :D :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan