Animated gif

Status
Niet open voor verdere reacties.

frans kooijman

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2008
Wie kan mij helpen met het maken van een animated gif?
Ik heb een 6 gif's van een wereldbol en via freeware Unfreez v2.1
koppel ik deze 6 gifs tot 1 animated gif met een loop animation en frame
delay van 40 cs
Werkt wel, krijg een draaiende wereldbol maar de animated gif verspringt
licht (omdat de gif's niet gelijk zijn). Ik ben een leek en weet niet hoe ik dit
stabiel en mooi draaiend kan krijgen.

Iemand de gouden tip (of kan ik de 6 gif's aanleveren, zodat iemand
de animated gif zo vloeiend mogelijk in elkaar kan zetten?

Tks
Frans

Voor zover ik weet werken deze Gifs net als video materiaal. Als de aparte scenes niet gelijk zijn zult men dat altijd blijven zien. U zult ze dus met photoshop of paint gelijk moeten maken alvorens u er een goede gif van kan maken.

:thumb: Dat is mijn favoriete vak...:D als je alle frames via Unfreez hebt verbonden je moet opletten ook dat exzakt elk frame ook dezelfde groote is en zonder randjes, dus als maar eene toevallig 150x150 maat is, en andere 150x152 gelijk zal je tijdens afspelen deze licht-flitsjes krijgen .... En tuurlijk elk frame moet ook als een Gif bestand ingebracht in die UnFreeZ ...
Maar geef niet ook als je die flitsjes hebt, dan kan je nog steeds die FF bijsnijden en/of anpassen,.... op bekende online gratis ...FOTO/PNG/JPG/BMP GIF-Bewerker/Editor, enz... KLIK HIER !

Laatst bewerkt:
Even kijken is zo gepiept

Even kijken is zo gepiept. Ik zou zeggen, als je kan zeggen waar je animated gif staat, dan kan je eenvoudig de seperate files opvragen via GIFExploder.com. Kost je niets en is gepiept in letterlijk 1 clicks....

De losse images kan je dan vergelijken met elkaar. Eerst maar eens de afmeting van elk afzonderlijke image vergelijken. Lijkt me een aardig begin.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan