Animatie herhalen!

Status
Niet open voor verdere reacties.

tatjuh

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 okt 2007
Ik heb een animatie in mijn powerpoint 2003 staan:
Er komt een wolk, en dan komt er een bliksem naar voren en dan een computer enz, dit komt allemaal NA elkaar maar blijft wel nog in beeld staan.
Dit hele gebeuren wil ik nadat ALLES in beeld is gekomen herhalen.
Maaaar als ik op rechtermuisknop - timing klik en dan bij repeat - until next slide OF until end of the slide klik dan herhaalt hij DIRECT het plaatje waarbij ik het heb ingesteld maar dat plaatje hoort pas weer te beginnen als alle animatie is afgelopen.

Wie kan mij AUB helpen....:)

Je kan die wolk 2x in je animatielijst zetten. Dus wolk - bliksem - computer - wolk - bliksem. Na de eerste keer kun je evt kiezen voor 'verbergen na animatie' zodat je m niet meer ziet, totdat hij de 2e keer voorbijkomt.

Je kan die wolk 2x in je animatielijst zetten. Dus wolk - bliksem - computer - wolk - bliksem. Na de eerste keer kun je evt kiezen voor 'verbergen na animatie' zodat je m niet meer ziet, totdat hij de 2e keer voorbijkomt.

Het probleem is dat alles in zicht moet blijven, en pas op het einde moet alles in 1 x weggaan (weer wit beeld) en dan weer helemaal opnieuw beginnen 1 voor 1.

In dat geval zou ik er een wit vierkant met een witte rand omheen zetten die alles tijdelijk verbergt. Een volledig wit vlak dus als extra object toevoegen. Dan kijg je wolk - bliksem - computer - wit vlak - wolk - bliksem

In dat geval zou ik er een wit vierkant met een witte rand omheen zetten die alles tijdelijk verbergt. Een volledig wit vlak dus als extra object toevoegen. Dan kijg je wolk - bliksem - computer - wit vlak - wolk - bliksem

Waar kan ik een vierkant vandaan halen?

Gewoon uit je werkbalk Tekenen, waar je ook de wolk en de bliksem vandaan haalt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan