annoniem email versturen

Status
Niet open voor verdere reacties.

franklin123

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2001
ik weet dat ik het ergens een keer heb gezien op het internet het anoniem versturen van een email wie kan mijn daar bij helpen vast bedankt

Forza met alle respect, maar waarom een vraag met een wedervraag beantwoord.............? (Wat ik nu dus ook doe ............. ;) :) )

Geplaatst door gast0225
Forza met alle respect, maar waarom een vraag met een wedervraag beantwoord.............? (Wat ik nu dus ook doe ............. ;) :) )

Je hebt gelijk.
Wat ik eigenlijk bedoelde was het volgende:

Ik ben altijd een beetje huiverig voor mensen die anoniem een e-mail willen versturen. Wat is de bedoeling van franklin???
Wil die gaan spammen bv???

Maar goed. Vragen staan uiteraard vrij voor iedereen. Ik zal in het vervolg mijn reactie onderbouwen.

Groeten Daan

Is dat anonieme eigenlijk nodig? Ik kan iedere naam zetten i.p.v. de mijne gevolgd door @planet.nl
Alleen heb ik geen idee of je door rechtsklikken toch nog de afzender ziet.

Laatst bewerkt:
Anoniem misschien handig voor de liefde. ;) :love:

*Niet dat ik het zou gebruiken hoor!*:)

Er zijn genoeg onschuldige dingen te bedenken.
Een kennis van mij had een virtuele camping geopend en ik ben 3 keer langs geweest met een andere naam om een plek te reserveren :D
Simpelweg door in Outlook Express je naam voor je provider te veranderen. Je account blijft toch dezelfde.

ofwel een anonieme proxy
maar de vraag is dan

al die moeite doen .ik heb gewoon een hotmail adres voor dingen die het daglicht niet mogen zien

ik sluit mij bij Ibiza aan.
Wat is het nut van anonieme e-mails???

Als ik op een (vage) site mijn adres moet opgeven, gebruik ik m'n hotmail account.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan