Anoniem op het WEB

• Onderwerp starter Onderwerp starter egkok
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Besturingssysteem
Win 11
Ik heb nu 4 programma's getest om anoniem te kunnen internetten, (voor de nieuwsgierigen ik heb niks te verbergen maar wil toch weten hoe dit werkt) Voor alle 4 de progs moet je betalen en voor Steganos zelfs heel veel. Ik heb gelukkig van alle 4 de try-uitvoering. Wat gebeurt er nu?? Eigenlijk helemaal niets want je kan op geen enkele website meer komen. De computer wordt heel langzaam en elke poging de website te vinden mondt uit in "kan de website niet vinden" Windows xp pro firewall en virus uitgeschakeld, help ook al niet. Aangezien alle 4 de progs niet doen wat ze zeggen te kunnen denk ik dat het toch aan mijn computer ligt. Wie heeft wel goede resultaten met Anoniem surfen?

Progs.: Steganos anonymous VPN en ook versie 8
Hide IP en Anon-Encript

Ik heb ook verschillende dingen geprobeerd, gewoon om uit te proberen maar bij mij heeft ook niks echt goed gewerkt.
Het surfen gaat veel lekkerder zonder.

Mischien is Anonymizeriets.

Ik wil eigenlijk steeds van IP wisselen. Zoals Steganos beweert te doen. Als die andere die ik genoemd heb ook Anonymizer geven één ander IP. Dan blijft nog steeds de vraag waarom doen geen van die programma's het??? Kortom je komt vrijwel op geen enkele website??

Het zou kunnen dat die programma's te streng ingesteld staan, waardoor je op ( bijna ) geen sites komt.

Het zou kunnen dat die programma's te streng ingesteld staan, waardoor je op ( bijna ) geen sites komt.

Merkwaardig want dan zou je toch een mededeling verwachten. Het doel van die progsuitgevers is toch de verkoop. Zo zal dit niet lukken. Waar precies kun je wat minder streng bewerken?

Helaas is er best wel veel software wat beweert een toevoeging te zijn voor je PC maar in heel veel gevallen schiet je er helemaal niks mee op. Mijn ervaring tot nu toe is dat bijna alleen Microsoft en Windows degene zijn die je PC beter kunnen laten lopen. Hoe zwaarder je beveiliging, des te meer wordt er afgesloten dus ook uitgaand verkeer wordt daardoor bemoeilijkt. Bovendien wordt door een te zware beveiliging veel zaken aangemerkt als gevaarlijk en onveilig, die dat helemaal niet zijn. Voor een goede en normale werking kun je het beste zoveel als mogelijk is de standaardinstellingen aanhouden, als je maar zorgt voor een goed anti-virus programma en adware beschermer met real time protection.

We hebben het hier niet over anti-virus/firewalls of beveiliging maar over programma's waarmee je anoniem kunt surfen.

En egkok, voor de instellingen, kijk eens bij de instellingen / opties van het programma, of je daar wat kan vinden.

heb ooit bij een tante een keer iets op de router ingestelt (was smc) en elke keer dat ze der router aan deed kreeg ze een ander ip en ze zou pas over weet ik het hoeveel jaar weer de zelfde krijgen.

ze heeft der router op de zelfde stecker doos als der ip zitten en werkte als een trein savonds pc uit de volgende dag een ander ip.

ik zal vrage of ze die cd nog heeft of of ze nog weet hoe dat hete.
was volgens mij wel een duur programma want had het via haar werk.
maar misschien staat het wel op torrent ofzo.

We hebben het hier niet over anti-virus/firewalls of beveiliging maar over programma's waarmee je anoniem kunt surfen.

En egkok, voor de instellingen, kijk eens bij de instellingen / opties van het programma, of je daar wat kan vinden.

Als je alles hebt gelezen dan zie je dat ik daar ook over praat, jij bent degene die er wat anders van maakt

alsjeblieft geen ruzie er is al zoveel haat op deze wereld:(

:D :D :D grapje

he maar nog ff iets ik heb het toen dertijd ook geprobeert te instaleren. maar je moet het wel activeren ergens online dus als ze je echt zoeken mogen ze (stond in de voorwaarden) bij dat bedrijf vandaan wel je echte adress geven aan justie enzo. maar tegenover hackers enzo is het wel stukke veiliger.

j.zwarbol1, misverstand dan. Sorry ik dacht dat je het over beveiliging had omdat je het zei: '' Hoe zwaarder de beveiliging.... '' maar daarmee bedoelde je dus wel anonymizers.

En killer555, als je de naam weet van dat programa, vertel maar, ik ben wel benieuwd :p

Laatst bewerkt:
Torpark is een anonieme browser gebaseerd op Firefox. Het programma is te installeren op een USB-stick en is hier te downloaden.
En het is bij deze stealth-programma's onvermijdelijk dat ze veel trager werken.

Torpark is een anonieme browser gebaseerd op Firefox. Het programma is te installeren op een USB-stick en is hier te downloaden.
En het is bij deze stealth-programma's onvermijdelijk dat ze veel trager werken.

Ben benieuwd, ik ben hem nu aan het downloaden.

Daar wordt ook voor gewaarschuwd, maar helemaal niet werken is natuurlijk wel wat anders, trouwens dat trage is zoo traag dat je er ook weer niets aan hebt. Maar wie heeft er een link naar een programma dat IP's verandert en wel werkt?

Downloaden gaat voor de rest lukt het niet.

Gelukt, maar werkt voor geen meter.

Jammer, Torpak werkt goed bij mij. Webpagina's laden trager, soms een "Niet beschikbaar" bericht, maar dan na enige seconden op de refresh-knop drukken.
Dit programma kan door zijn aard alleen maar traag werken.

De teksten lopen door elkaar op de sites, en dat trage van die progs maken ze voor mij althans sowieso al onbruikbaar, 60 sec wachten tot je eindelijk wat ziet en dan meestal nog server niet gevonden, redelijk schandalig dat dit nog te koop wordt aangeboden en zelfs gratis is het nog overlast bezorgen. Goed maar weer verder zoeken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan