Anoniem op het WEB

• Onderwerp starter Onderwerp starter egkok
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Om anoniem op het web te kunnen surfen moet je wat offers brengen. En 60 seconden heb ik echt nog niet hoeven wachten. Maar ik wens je veel succes bij je zoektocht.

Boeing, bij mij werkt Torpark prima!
Bedankt voor de tip:thumb:
Ik hoef max. 10 seconden te wachten en meestal sneller.

En nog wat linkjes: Het programma AnoniemSurfen en hier nederlands informatie over anoniem surfen.

Laatst bewerkt:
Tja ik begin zo langzamerhand te twijfelen of het aan mijn computer ligt want het zou toch absur zijn dat al die progd het niet doen, ze doen het echt niet. Maar wat kan het zijn heh????

Heb je de link van mij gezien?
Dat AnoniemSurfen programma al geprobeerd?

En anoniem surfen lukt vaak niet en gaat vaak lanzamer.
Er zijn meer mensen met die problemen of dat het gewoon niet werkt.
Waarom niet gewoon normaal surfen?

Heb je de link van mij gezien?
Dat AnoniemSurfen programma al geprobeerd?

En anoniem surfen lukt vaak niet en gaat vaak lanzamer.
Er zijn meer mensen met die problemen of dat het gewoon niet werkt.
Waarom niet gewoon normaal surfen?

Als je Steganos internet anonymous gebruikt kom je op geen enkele site meer versie 8 maar ook versie 7. Kan dus geen enkele pagina meer vinden en alles wordt supertraag.
Kan toch niet echt waar zijn anders houden ze dit toch niet vol t/m versie 8? Nog superduur ook!! Bestproxies werkt ook al niet als je de proxie server in IP bij LAN invult en de poort dan kom je ook nergens meer op. Ik heb kaspersky internet security. (2.50) per 14 dagen. Ik heb anonymus nodig om een site bezoek op te leuken en dat gaat niet met steeds hetzelfde IP adres.

Ik wil helemaal niet anoniem, dat is ook niet te doen met die programma,s, ook niet als ze wel doen wat ze beweren. Er moet wel iets heel bijzonders met je aan de hand zijn wil je dit grote ongemak er voor over hebben. Maar nu ik eenmaal bezig ben met die progs wil ik ook weten waarom ze zo moeilijk doen.

Met Steganos versie 6 lukte het wel aardig maar die kan ik nergens meer vinden.

Ik ga even kijken of ik versie 6 nog ergens kan vinden.

Is Steganos Security Suite 6.0 goed? Want daar zit ie in.

Laatst bewerkt:
Ik ga even kijken of ik versie 6 nog ergens kan vinden.

Is Steganos Security Suite 6.0 goed? Want daar zit ie in.

Als dat de laatste versie is dan zal steganos anoniem ook wel de laatste versie hebben.

Zit zo te zien geen Steganos anoniem in

Ik zie dat hier nog steeds naar een goed programma wordt gezocht. Ik had Torpark al "in de aanbieding gedaan". :p
Nu verwijs ik naar de website van de maker: Markus Jansson.
Op die site is uiteraard Torpark ook te downloaden. Ik herhaal het nog maar eens: Torpark is freeware.
Als je de website bekijkt wordt wel duidelijk waarom. :cool:
En ondanks dat het gratis is, blijkt Torpak elke vergelijking met betaalde concurrenten aan te kunnen gaan.
Met Torpark surf je met een Firefox engine en wordt je opgenomen in een enorm circuit van servers.
Dat bevordert je anonimiteit maar kost dus uiteraard snelheid.:confused:

"I rest my case." :thumb:

Ik heb Torpark ook gedownload en geprobeerd.

Maar heel vaak krijg ik de melding dat de site niet is gevonden, als de anonimiteit-functie aan staat.

En het gemakkelijkste, een proxy server, en dan de anonieme, wordt verder geen aandacht aan besteed?:confused:

Maar heel vaak krijg ik de melding dat de site niet is gevonden, als de anonimiteit-functie aan staat.
Om te beginnen, wat Lange Pier zegt over een anonieme proxy server: ik kan zo snel niet beoordelen of dat net zo "spoorloos" is als surfen met Torpark.
Maar als er problemen met de verbinding zijn dan is er de Flush Circuit Button. Torpark krijgt dan de opdracht om langs een andere keten van servers de betreffende website te bereiken. Zijn er herhaaldelijk toch problemen, dan adviseert de maker om in de debug-mode op te starten, dat staat allemaal in de online manual. En tenslotte, er staat ook een link naar het forum. Ik bedoel, als een programma het niet meteen doet zoals we willen, hoeven we het toch niet meteen aan de kant te gooien?
Beetje doorzetten. ;)

Maar nu maar eens naar die proxy servers kijken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan