antenne niet geschikt??

Status
Niet open voor verdere reacties.

charmedgirltjah

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2009
Berichten
27
Hoi Allemaal,
Ik heb een probleempje..
Weet niet of ik hier in het juiste forum zit, maar ik zou niet weten waar ik hem anders moet plaatsen. Hoop dat jullie mij kunnen helpen..
Mijn vader heeft sinds kort 60 mb internet aangevraagd van upc. Dit werkt allemaal heel goed! de computer van mijn vader geeft rond de 58 mb aan als downloadsnelheid bij de speedtest van UPC. Mijn laptop ook iets in die richting. Ga ik echter boven op de computer kijken naar mijn snelheid, dan komt hij niet hoger dan 10. Nu heb ik op de site van upc al een beetje rondgekeken en ik moest Fiber power optimizer van upc downloaden wanneer je xp als besturingssysteem gebruikt. Dit heb ik gedaan en hij is omhooggegaan naar 15!! Toch vind ik dit nog steeds erg langzaam!! Ik heb mijn oom al gebeld en het enige wat hij kon bedenken was dat mijn antenne misschien geen 60 mb aankan. Ik kan zelf nergens vinden waar dat staat. Nu vroeg ik mij af of iemand dat voor mij zou kunnen opzoeken.
Ook zou ik erg dankbaar zijn als iemand anders een andere oplossing weet.
Mijn draadloos internet komt binnen via Linksys Wireless-G PCI adapter. Wireless network monitorv4.5 model no: WMP54G

Ik hoop dat jullie wijs worden uit mijn wartaal verhaal en dat jullie mij kunnen helpen!
Alvast bedankt voor de reacties!!
Angela
 
De G adapters halen inderdaad niet veel meer dan die 15 MB. Wil je meer dan zul je een wifi router en netwerkkaart moeten hebben die de N standaard ondersteunen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan