supervlieg
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 29 mei 2011
Ik heb een probleem met mijn ontvangst van mijn draadloze netwerk wifi.Mijn laptop kan mijn wifi draadloze netwerk niet ontvangen tot in mijn tuinhuisjes,mijn draadloze netwerk is ongeveer 20 meter te weining voor een ontvangst te hebben van mijn draadloze netwerk.Als ik de tuin sta dan heb ik nog ontvangst van mijn draadloze netwerk.Want ik zou toch heel graag in de zomer met mijn laptop mijn draadloze netwerk wifi willen ontvangen in mijn tuinhuisjes om lekker te genieten van de zon en het goede weer + eens lekker af en toe te interneten enz...
Daarom deze vraag = Kan ik een antenne versterker kopen voor aan te sluiten aan mijn usb laptop,prijs tot 25 euro wil ik graag uitgeven meer niet.Of kan ik zelf zo een antenne versterker maken voor aan te sluiten aan mijn usb laptop om mijn draadloze netwerk wifi beter te kunnen ontvangen.Of bestaat dat niet zo een usb antenne versterken voor een laptop ?
Daarom deze vraag = Kan ik een antenne versterker kopen voor aan te sluiten aan mijn usb laptop,prijs tot 25 euro wil ik graag uitgeven meer niet.Of kan ik zelf zo een antenne versterker maken voor aan te sluiten aan mijn usb laptop om mijn draadloze netwerk wifi beter te kunnen ontvangen.Of bestaat dat niet zo een usb antenne versterken voor een laptop ?
Laatst bewerkt: