Anti kopi ..

Status
Niet open voor verdere reacties.

feyenoord20

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2005
Ey, Vraagje :)
Ik heb een soort van iframe ( nou ja het zijn iframes)
en die kan je verslepen .. maar dat doet er even niet toe . mijn vraag was :
Ik heb een "IMG" in me index1.htm gezet ,,
maar als ik die dan online zet en de mensen kunnen
hun muis erop houden ( op de "layout" ) en kunnen
ze hem zo opslaan . is hier misschien een "Script"
voor dat ze dit niet kunnen ?

Want als ik hem als <body background=""> zet
dan gaat hij over de hele lengte/breedte-.-

zie voorbeeld
Klik hier voor het voorbeeld

Jij wilt dus dat balkje linksboven in de afbeelding als je je muis erop houdt weg?
Zo ja: lees dit eens .
Overigens kun je de afbeelding altijd nog 'stelen' via een printscreen of de broncode van je pagina.
De enige manier om je afbeelding echt te 'beveiligen' is hem niet op je site zetten, of er een watermerk in aanbrengen.

Wijnands

Een Screen is niet mooi als je dat maakt ;)
en bron code heb ik al een Code voor :) ..
kunnen ze het niet stelen ..

ik heb wel een progje waarmee je perfecte screenshots kan maken... dus dat zou nog een mogelijkheid zijn. maarja... wat heeft het voor zin?

Was de link ik postte bruikbaar? Of bedoelde je iets anders?

Hey feyenoord20,

Dat scriptje voor de broncode is wel interessant. :)
Ik hoop wel dat het niet een antirechtsklik-script is, want dat heb ik al.
Als dat goed is voor jou, zou ik het graag gemailed krijgen of kan je het hier als bijlage in een txt-bestand zetten. :o
Thx alleszins. :thumb:

Greetz : Jer:cool:en.

Geplaatst door feyenoord20
Een Screen is niet mooi als je dat maakt ;)
Misschien niet als je hem met Paint opslaat als JPG, nee. Maar plakken in Photoshop en dan opslaan levert gewoon een uitstekend resultaat.

Overigens is het niet mogelijk om te beveiligen dat je bezoekers content (plaatjes, teksten) jatten, die kinderachtige trucjes die je nu uithaalt stellen ook NIETS voor, gewoon even JavaScript uitschakelen (of niet Internet Explorer als browser gebruiken) en je hebt het zo binnen.

Mijn advies: hou op met dat kinderachtige, amateuristische, zinloze gedoe, als men het wil hebben krijgt men dat toch wel. Het beste wat je kan doen is een watermerk te plaatsen in je afbeeldingen met jouw copyright e.d. erin.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan