anti leech

Status
Niet open voor verdere reacties.

sandrav

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2001
ik heb pas anti leech geinstaleerd maar word hier helemaal gek van, nou wil ik hem van mijn pc afhalen, maar bij configuratiescherm -> software staat ie niet bij, ik alles wat ik kon vinden eraf gegooid maar hij blijkt nog steeds op mijn pc te staan.

Hoe krijg ik die irritante software eraf??

Iemand tips..................

met een regcleaner, en tik eens in bij uitvoeren....msconfig, tabblad opstarten en kijk of daar nog een verwijzijng staat.

je kunt ook nog effe in je register zoeken ander.
start uitvoeren regedit en zoeken maar.

suc6

ff tussendoor...

ff wat vraagjes tussendoor...

Ik heb dus ook sinds kort Anti Leech geinstalleerd. (voor mp3 download:8-0:.)
Mijn vragen zijn nu: Wat doet het precies, Bevat het spyware, en hoe wordt je er precies "gek van" sandrav?

ikke maar denken dat het aan die anti leech lag maar na goed kijken blijkt dat je alleern maar van die site kan downloaden als je anti leech hebt

het probleem is nu hij zet de mp3 om in een pdf file??? dus kan die muziek niet gebruiken.

hoe moet ik dat veranderen

Ga naar Extra en kies Map Opties.
Neem het tabblad Weergave en haal het vinkje weg bij: Extensies Van Bekende Bestanden Verbergen.
Haal nu het .pdf achter je filename weg en schrijf daar .mp3 (soms is het .zip)

Succes

Sorry Sandrav, ik heb de status veranderd van Opgelost naar Niet Opgelost. Misschien dat iemand mijn 3 vraagjes nog even kan/wil beantwoorden....

Geplaatst door sandrav
ik heb pas anti leech geinstaleerd maar word hier helemaal gek van, nou wil ik hem van mijn pc afhalen, maar bij configuratiescherm -> software staat ie niet bij, ik alles wat ik kon vinden eraf gegooid maar hij blijkt nog steeds op mijn pc te staan.

Start > msconfig > alles uitvinken dat ermee te maken heeft. Download dit ook eens (en lees de instructie) plaats het log hier ff.

Geplaatst door sandrav

Iemand tips..................

Gewoon Kazaa Lite/shareaza gebruiken om je muziek binnen te halen die download site's sucken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan