anti vir

• Onderwerp starter Onderwerp starter dada
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

dada

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2007
hallo.

Een had een vraag namens een collega van mij, ze heeft een wat oudere pc pentium 2
draait daarop windows 2000, draait anti vir als anti virus, en loopt tegen een aantal fouten op, ze heeft het programma lime wire er op staan, ze wil gewoon het een en ander downloaden, als ze bevoorbeeld wat spellen downloaden, maar elke keer als ze wat gaat zoeken en wil downloaden en dan een exe bestand wilt downloaden geeft de anti virus aan dat het een virus bevat...

iemand enige suggesties?

en draait die op windows 2000? en welke kan ze dan het beste nemen ? ivm geheugen en dergelijke

HAAL antivir eraf en download zonealarm of mcafee !

Dat is een lekker advies! TS draait op een gratis antivirus pakket dat volgens jou verwijderd moet worden en vervangen door zonealarm (is een firewall) of een betaalde McAfee dat ook nog eens super-zwaar is voor je systeem.

Ik zou kiezen voor AVG Free!
Tenminste... als het sowieso nodig is om AntiVir te vervangen, want volgens mij kun je bij de instellingen aangeven welke bestanden je wel en niet wilt accepteren!

HAAL antivir eraf en download zonealarm of mcafee !

Slaat helemaal nergens op!
Ten eerste kan het best zijn dat deze dame gewoon vaak virussen binnen haalt en ten tweede waarom Mac Afee? Programma is duur en voor een lichte PC veel te zwaar en is nou ook niet de meest gebruiksvriendelijke onder de scanners.
Ik zou inderdaad voor AVG Free gaan of zoals ik zelf heb op dit moment AVAST!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan