Anti virus CD kan niet geopend worden

• Onderwerp starter Onderwerp starter drive
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

drive

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2007
Wij hadden op onze laptop als antivirus spyware doctor erop zitten, maar we kregen steeds meer problemen op de laptop. We dachten dat de spyware was verouderd, dus hebben we er een nieuwe op gezet. We zijn meteen gaan scannen en er waren een aantal dingetjes gevonden. Maar toen we het wilden verwijderen, bleek dat je daarvoor moest betalen. Nu is dat niet zo erg, maar je kan alleen maar met creditcard betalen en niet met een nornale Europas.
Toen zijn we naar een winkel gegaan om nieuwe antivirus software te kopen en dat is PC Tools Internet Security 2010 geworden.
Nu had ik eerst de oude spyware eraf gehaald en ik wil de nieuwe erop zetten. Maar de CD wil niet openen. En als ik naar computer ga, en ik open data (E), dan zie ik wel een paar dingetjes staan. Eerst iets met een heel lang nummer en als ik daarop dubbelklik, dan krijg ik weer een map met een lang nummer. En als ik daarop dubbelklik, dan komt er een kladblok tevoorschijn met de melding: toegang geweigerd. En daaronder staat een TAG bestand en als ik daarop dubbelklik, dan krijg ik de melding dat er niet bekend is met welk programma ik het bestand wil openen. Hoe krijg ik dit ooit op onze laptop?

Merk: Toshiba Satellite

Weet iemand misschien hoe ik die CD aan de praat krijg?

cd opnieuw erin doen en weer kijken.
kijk vanaf andere cd-rom speler.

Dat had ik al gedaan zonder resultaat. En er zit maar 1 CD rom speler in mijn laptop.

Schijf erin, rechtsklik op de speler en automatisch afspelen kiezen, wil ook nog wel eens werken.

Mijn zoon heeft er vanavond even naar gekeken (hij was laat thuis vanwege stage) en hij heeft het opgelost. Het bleek dat die andere programma's er op een één of andere manier nog op stonden, en die heeft hij verwijderd. Nu ging het wel goed. Bedankt voor de hulp.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan