anti virus vista 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.

Loeser00

Gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2009
Eergister heb ik de windows-update laten draaien en daarmee helaas het virus Anti virus Vista 2010 binnengehaald. Inmiddels is dit virus niet meer actief met foutmeldingen ( eergister wel) maar nu kan mijn pc voor geen enkel programma een manier vinden om hem te openen.
Daardoor kan ik dus ook niet mijn pc terugzetten naar de dag voor het virus erop kwam: want mijn pc kan dat programma niet meer openen. Ik heb nu even geen flauw idee wat ik moet doen, jullie wel?
m.v.g.
ps: ik heb al op internet gezocht naar een oplossing, bleek dat ik drie prgrammatjes moest verwijderen: als ik dat doe krijg ik een foutmelding dat dit niet kan.

Laatst bewerkt:
helaas

Omdat mijn pc geen programma kan vinden om de te downloaden anti-virus-progamma's te openen, kan ik helaas deze stap niet maken.
Hoe kan ik mijn laptop zo ver krijgen dat hij wel prgammatjes opent, want dan wordt het stukken makkelijker!
m.v.g.

Dan zal er niets anders opzitten dan je harde schijf uit te bouwen, die op een andere computer in te bouwen (of eraan te hangen) en dan vanaf die andere computer proberen de ellende te verwijderen. Je kunt daarbij de programma's gebruiken die ik gelinkt heb, waarbij je ervoor zorgt dat bij de scan ook jouw schijf wordt meegenomen (dus geen snelle scan, maar een uitgebreide scan doen).

Je kunt overigens (als de harde schijf niet direct aan te sluiten is op een andere computer) gebruik maken van een kastje of aangepast USB-kabel waar je je hardeschijf in/aan hangt. Die kan je dan via USB aansluiten op die andere pc/laptop.

Even een paar concrete apparaten hierbij: Dat kan (o.a.) via deze set of deze set of deze set.

Tijs.

Laatst bewerkt:
extra vraag

Ik ga zo'n kabel kopen en dan eens even proberen te prutsen. tot die tijd: mijn laptop gaat niet in veilige modus met F8 tijdens het opstarten. ik kom dan in mijn boot-menu. Hoe kan ik hem toch in veilige modus opstarten ZONDER een prgramma te gebruiken : want die kan hij niet openen!
m.v.g.:thumb:

Tsja, dat kan dus (eigenlijk) niet: Er moet altijd iets opstarten (bijv. dat virus-programma en explorer.exe (=Verkenner, om je bureaublad weer te geven etc.)).

Daarom de suggestie om (hopelijk) m.b.v. een externe pc iets te kunnen oplossen.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan