Anti-Virus

Status
Niet open voor verdere reacties.

dukkie3110

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2008
Hallo,

Ik heb een vraag, wat denken jullie dat het beste antivirus programma is ? ik gebruik nu Antivira en McAfee, maar ik denk om antivira er af te gooien en een nieuwe te installeren, omdat ze mekaar tegenwerken !

Hallo,

Ik heb een vraag, wat denken jullie dat het beste antivirus programma is ? ik gebruik nu Antivira en McAfee, maar ik denk om antivira er af te gooien en een nieuwe te installeren, omdat ze mekaar tegenwerken !
Twee antivirus tools op 1 machine is sowieso zéér, zéér sterk af te raden.

weet ik , maar welke moet ik dan gebruiken, voor mcafee betaal ik dus ik denk dat het beter is... ???

Dat zou in theorie wellicht zo moeten wezen ja (in ieder geval de te gebruiken opties zijn in een betaalde versie uitgebreider / beter), alleen mijn kennis van alle anti virus progjes is niet toereikend om dit te bevestigen of juist te ontkennen.

ok, dan smijt ik antivira er wel af, het was gewoon omdat mcafee dingen over het hoofd ziet ...

Er is m.i. niet één scanner die álles ziet. Surf -en download gedrag aanpassen kan daarbij wel eens zeer verfrissend werken.....................

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan