Anti virusscanner uit beeld verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

drive

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2007
Berichten
788
Weet iemand misschien wat ik moet doen? Ik was vandaag aan het scannen met de nieuwe virusscanner, maar hij is al de hele dag bezig en nog niet klaar. Nu wil ik hem op pauze drukken en de computer uitzetten (of moet je dan weer van vooraf aan beginnen?), maar er gebeurde net iets heel raars. Ik zag dat het venster opeens naar beneden verdween (hij zakte gewoon naar beneden zonder dat ik iets deed) om vervolgens uit beeld te verdwijnen. Ik zie het geminimaliseerde venstertje met de naam nog wel in de taakbalk staan, maar ik kan hem niet openen. Ik snap er niets van.
 
Je geeft niet aan met welke virusscanner je werkt! Ook geef je niet aan of je een hele pc-scan doet. Over welk aantal stations praat je en hoeveel files en GB. Dat speelt allemaal een rol en zeven/acht uur is echt wel mogelijk. Daarvoor laat men dergelijke programma's vaak 's nachts draaien. Niet stoppen of computer tijdens de scan uitzetten want dan is de scan niet afgemaakt en kun je opnieuw beginnen en je krijgt een error 'scan is niet voltooid'.

Minimaliseren betekent dat de scan op de achtergrond draait als het goed is, maar je zou deze moeten kunnen openen bij aanklikken of rechtermuisknop. Tijdens een scan kun je doorwerken op de pc, maar de scan verloopt dan langzamer.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan