antileech

Status
Niet open voor verdere reacties.

Frieke

Verenigingslid
Lid geworden
15 apr 2001
Berichten
486
Hallo
ja ik heb vakantie dus ook even computertijd.. maar nu het volgende probleem.. ik kwam er achter dat mensen plaatjes van mijn site gelinkt als avatar gebruiken. Ik heb dat liever niet en heb dan ook diverse mails naar diverse forums gestuurd met en klacht daarover. Buiten dat ze het zomaar ongevraagd doen, vind ik het niet netjes. Ik kreeg van iemand de tip om een antileech rule op mijn site te zetten. Nu ben ik al aan het zoeken geweest maar denk je dat ik iets vinden kan.. nee dus... ook in dit forum niet. Mijn vraag is eigenlijk simpel: hoe stel ik een regel op zodat onderdelenvan bepaalde pagina's niet gelinkt kunnen worden. Bedankt alvast voor het meedenken.
grts
Frieke
 
dankje Miriam... ik ga het gelijk proberen......je hoort wel of het gelukt is:))

grts
Frieke
 
hallo Miriam.. nou het lukte dus niet.. wat ik ook probeerde, met puntjes , zonder puntjes.... dus ik heb het nu anders opgelost.. gewoon via de server een migratie? aangevraagd naar een ander serverpaneel... en daar kan je aanvinken dat je tegen hotlinken bent..
maar uit dat programma ben ik niet meer gekomen..

toch bedankt
grts
frieke
 
Gelukkig is het nu opgelost. Bedankt voor het melden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan