AntiSpywareExpert

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Tomtom1,

Graag de volgende keer je afbeeldingen niet zo groot plaatsen. De hele pagina lay-out was vernaggelt. Klik op aanpassen bij jou bericht, dan zie je hoe ik de afbeeldingen klikbaar heb gekregen. (Smallimg)

@Sirjohn,

Als je iemand citeert, hoef je niet nog eens de afbeeldingen te citeren, dus graag de citaat de volgende keer aanpassen.

dank je

Hoi TomTom,

Nou ik heb gedaan wat je geschreven had en gelukkig alles is opgelost. Maar wat nou wel vreemd was is het volgende. Ik had volgens mijn virusscanner een Trojan horse in SP1 van vista. toen ik ging kijken hoe groot SP1 was kwam ik er achter dat hij maar 1 Kb was. Dat kan natuurlijk nooit..... Maar ik heb deze wel binnen gehad door een update te doen via de update van Vista (Start, programma's en dan Windows Update). Je zou dus zeggen dat hij dan van Microsoft afkomt. Dus dat vind ik dan wel erg raar...... Maar toen ik via jou link SUPER Anti Spyware had gedownload en had laten scannen was die AntiSpywareExpert ook weg samen met veel andere Trojan horse's. Mijn laptop doet nu weer gewoon wat hij moet doen....

Heel erg bedankt. :thumb:

Vriendelijke groet,
Ron Hendrix.

mooi:D

kan de vraag rechts beneden nog opgelost zetten ;)

mvg

Tom Tom

Okee dank je wel dat heb ik gedaan......

En nogmaals bedankt voor het helpen met mijn probleem. Ik wilde hem al bijna opnieuw gaan installeren maar dat hoeft nu gelukkig niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan