antiVir scan en toen kwam er.........

Status
Niet open voor verdere reacties.

kreemers

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2000
Berichten
632
hallo ik heb antiVir op de pc staan. en liet dit programma mijn pc scannen. tijdens de scan kwam er de volgende boodschap - file archive(1).jar
this archive contains one or more infected files. infected files in archives will not be deleted or repaired. would you like to receive this message for each archive with infected files! om de knop ja staan allemaal puntjes dus ik neem aan dat dit de juiste optie is. - dan gaat de scan verder en als deze klaar is komt er het volgende te staan - viruses and/or unwanted program were found in one or more archives! infected archives will not be deleted or repaired. heb zojuist stinger ook laten scannen maar deze vond niets.

wat houd dit alles in en wat kan moet ik doen ??
 
dit is wat de online scan zegt.

Virus cleanable file
Java_bytverify.a no c:\windows\tempary internet files\content.ies\wden8lir\archive(1).jar*verifierbug.class*

Java_bytverify.a no c:\windows\tempary internet files\content.ies\wden8lir\archive(1).jar*dummy.class*

Java_needy.a no c:\windows\tempary internet files\content.ies\wden8lir\archive(1).jar*beyond.class*

Worm_sddrop.a no c:\program files\a vpersonal\

wat nu te doen door een leek op dit gebied.
 
Volg dus de adviezen van Crash en verwijder dan tevens de tijdelijke internet-bestanden (ook de offline items): in IE/Extra/Internet-opties, tabblad Algemeen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan