Antivirus 2009 melding waar ik gek van wordt ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

nanipe

Gebruiker
Lid geworden
28 jul 2006
Hallo iedereen,

Ik heb het volgende probleem (waarschijnlijk zelf veroorzaakt, maar dat is meestal)
Gisteren heb ik met downloaden iets akeligs binnengehaald.
Ik krijg als ik internet opstart de volgende melding:

Internet Explorer Warning - visiting this web site may harm your computer!

Most likely causes:
The website contains exploits that can launch a malicious code on your computer
Suspicious network activity detected
There might be an active spyware running on your computer

What you can try:

Activate Antivirus 2009 for secure Internet surfing (Recommended).

Check your computer for viruses and malware.

More information

Dit is dus niet officieel iets, maar een soort van malware waarschijnlijk.
Als ik er op klik dan wordt er iets verkocht wat ik niet wil
Gevolg: ik kan dus niet meer internetten.
Ik werk met windows.
Wie kan mij helpen?
Groetjes Nancy

Èven via een andere pc Anti Malware Bytes downloaden en laten scannen. Na afloop alles laten verwijderen. Dan even rebooten (Mocht er iets blijven zitten dan verwijdert het bij een reboot) En laat dan direct nog even een andere virus scanner je pc scannen. Bijvoorbeeld AVG.

Èven via een andere pc Anti Malware Bytes downloaden en laten scannen. Na afloop alles laten verwijderen. Dan even rebooten (Mocht er iets blijven zitten dan verwijdert het bij een reboot) En laat dan direct nog even een andere virus scanner je pc scannen. Bijvoorbeeld AVG.

Heb ik al gedaan. Daar vond ie 4 bestanden, die heb ik verwijderd en de boel reboot...
Nog niks, hij is er nog steeds..

Oke.. Plaats nu dan maar een HJT logje op Nucia.nl. Lees eerst even het bericht dat uitlegt hoe het werkt. Plaats vervolgens een bericht met het logje en het probleem. Geheid dat zei daar weten wat je weg kan halen waardoor het gedeeltelijk weg is.

Oke.. Plaats nu dan maar een HJT logje op Nucia.nl. Lees eerst even het bericht dat uitlegt hoe het werkt. Plaats vervolgens een bericht met het logje en het probleem. Geheid dat zei daar weten wat je weg kan halen waardoor het gedeeltelijk weg is.

Ik geloof dat ik het heb opgelost. Ik heb namelijk een nieuwere versie van Internet Explorer geinstalleerd en voila verdwenen !!!!

Bedankt voor de hulp.

Groetjes Nancy

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan