geraarbrtt
Gebruiker
- Lid geworden
- 1 mei 2004
Wat is het BESTE antivirus programma dat er bestaat?
Dus die bijna alles vind + ook kan VERWIJDEREN?
Dus die bijna alles vind + ook kan VERWIJDEREN?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
persoonlijk wil ik nix van norton weten ... is veel te belastend voor je systeem, en de automatische updates zijn dun gezaaid, alleen op donderdagmorgen en als er een grote uitbraak is ... de manuele updates zijn altijd rond de 8 mb, wat te gek is om los te lopen, avg en avast updaten meermaals daags, hebben updates van slechts enkele kb's en zijn alle 2 volledig gratis .Geplaatst door takumi
Ik gebruik norton antivirus van symantec.
Vind dit zelf een zeer fijn programma. Zit wel kosten
plaatje aan, maar je krijgt er dan ook wat voor.
- Dagelijkse autmatiche updates (kan ook handmatig)
- Beveilgt emails (soms iets te goed)
- Verdedigt tegen bekend en onbekende bedreigingen
(dat laatste snap ik alleen nog niet hoe kun je iets
beveiligen als het onbekend is .
- en je kunt door symantec je pc laten controleren door hun server.
Maar kiezen is altijd moeilijk![]()
Geplaatst door de jean
persoonlijk wil ik nix van norton weten ... is veel te belastend voor je systeem, en de automatische updates zijn dun gezaaid, alleen op donderdagmorgen en als er een grote uitbraak is ... de manuele updates zijn altijd rond de 8 mb, wat te gek is om los te lopen, avg en avast updaten meermaals daags, hebben updates van slechts enkele kb's en zijn alle 2 volledig gratis .
ik ken antivir niet ... zit er ook een emailscanner in ?Geplaatst door Freakiej
Inderdaad, zoals de jean zegt kan niemand dit beantwoorden.
Als je echt met een goede anti virus aan de gang wilt, moet je een paar van die testen bekijken.
In computerbladen vergelijken ze vaak de verschillende soorten anti virussen.
Ik heb er hier eentje uit 2004 bij de hand.
Dat het een jaartje geleden is geeft (bijna) niet, antivirussen komen meestal gedurende een wat langere periode uit.
Bij PCM komt:
Panda AV Titanium 2004 als beste uit de test.
Sophos anti-virus komt als nummer 2 uit de test
AntiVir komt als 3e uit de test
Panda -> Link
Sophos -> Link
Antivir -> Link
Zelf gebruik ik AntiVir, bevalt me goed!
Hopelijk kan je er iets mee,
Simon
ik heb een P4 2.4 met 512 ddr, en de opstarttijd met norton is erg lang vergeleken met avg die er nu opstaat ...Geplaatst door takumi
Hoor ik meerdere mensen over dat je systeem te zwaar belast word. zelf weinig last van, maar dat kan natuurlijk ook zo zijn dat ik niet zo ******* veel doe met me pc
Geplaatst door geraarbrtt
Ik heb zo iets van een antivir programma die garaties is kan toch niet veel te bieden hebben? Of heb ik het mis?
Helemaal mis.Geplaatst door geraarbrtt
Ik heb zo iets van een antivir programma die garaties is kan toch niet veel te bieden hebben? Of heb ik het mis?
Ik gebruik zelf Windows 98SE, dus die firewall ken ik niet, maar dit lees ik erover op de site van de Consumentenbond:Geplaatst door geraarbrtt
Ik gebruik de firewall van windows service pack 2 is dat niet goed meschien?
De betaalversies van AVG en ZoneAlarm hebben extra mogelijkheden. Welke mogelijkheden dat zijn kun je op de betreffende sites lezen.Geplaatst door geraarbrtt
En nog iest waar zit hem het verschil dan bij bv AVG free en AVG waarvoor je moet betalen?
Geplaatst door de jean
persoonlijk wil ik nix van norton weten ... is veel te belastend voor je systeem, en de automatische updates zijn dun gezaaid, alleen op donderdagmorgen en als er een grote uitbraak is ... de manuele updates zijn altijd rond de 8 mb, wat te gek is om los te lopen, avg en avast updaten meermaals daags, hebben updates van slechts enkele kb's en zijn alle 2 volledig gratis .
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.