antivirus delen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jokke

Gebruiker
Lid geworden
29 apr 2003
Heb een laptop aangeschaft met norton antivirus.Mijn desktop pc heeft pandaantivirus die vervalt binnen een paar maanden.Kan ik die norton vd laptop "delen" met mijn desktoppc of moet ik voor elke pc een apart antivirusprogramma betalen?

Ligt er aan of het een multi user is of een single user (dat staat meestal op de doos van de virusscanner)

Ligt er aan of het een multi user is of een single user (dat staat meestal op de doos van de virusscanner)

Norton is standaard geinstalleerd op de laptop.Gratis dus voor 1maand.En de pandaantivirus ,elk jaar verleng ik het abonnement voor 1jaar.Dus single of multi is mij niks over bekend.

in dat geval is het een lecensie wat beteken dat het alleen op die laptop mag staan.
je dien dan een andere antivirus nog eens te kopen.

Panda antivirus is, zover ik begrijp, voor 1pc, panda internet security voor 3 pc's
Norton heeft momenteel een actie voor IS ook voor drie pc's.
Welke je kiest is een kwestie van voorkeur.
Aanbeveling is om zeker ook naar kaspersky te kijken
en naar nod32, via actie voor 2 pc's maar alleen (prima) antivirus.
mvg leo

Zo kan het natuurlijk ook.

Als je voor gratis gaat, is het een overweging om er spywaredocter van het googlepack)(andere programma's wegvinken bij te laten draaien (een van de weinige antispyware die gratis realtime bescherming biedt).
Defender doet dat ook, maar mist wel eens wat(wat ze allemaal wel eens doen).

Hitman pro heeft wisselende recenties, ikzelf vind het een goed programma,
maar op helpmij is de klacht dat er veel instellingen aangepast, die dan soms weer nieuwe problemen geven.

overigens ben ik persoonlijk van mening dat een goede bescherming het geld waard is,
al is het maar door de geboden ondersteuning.
mvg Leo

Laatst bewerkt:
Zo kan het natuurlijk ook.

Als je voor gratis gaat, is het een overweging om er spywaredocter van het googlepack)(andere programma's wegvinken bij te laten draaien (een van de weinige antispyware die gratis realtime bescherming biedt).
Defender doet dat ook, maar mist wel eens wat(wat ze allemaal wel eens doen).

Hitman pro heeft wisselende recenties, ikzelf vind het een goed programma,
maar op helpmij is de klacht dat er veel instellingen aangepast, die dan soms weer nieuwe problemen geven.

overigens ben ik persoonlijk van mening dat een goede bescherming het geld waard is,
al is het maar door de geboden ondersteuning.

mvg Leo

Bedankt voor jullie info.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan