Antivirus+Firewall?

Status
Niet open voor verdere reacties.
gebruik sinds jaren al windows firewall en avg in 6 jaar tijd nog nooit 1 onoverkomelijk probleem gehad

Toptenreviews is onbetrouwbaar, wie betaald staat bovenaan.

Voor de simpele thuisgebruiker
- Gewoon de Windows firewall
Wil je toch een losse kijk dan eens naar Outpost Free, Comodo Internet Security en Online Armor.
- Antivirus -> Avast Home of Avira Free

Comodo Internet Security is een compleet pakket, maar de onderdelen zijn afzonderlijk te installeren. Wellicht wel wat lastig voor de beginnende gebruiker, wel veel hulp verkrijgbaar op het forum.

Toptenreviews is onbetrouwbaar, wie betaald staat bovenaan.

Voor de simpele thuisgebruiker
- Gewoon de Windows firewall
Wil je toch een losse kijk dan eens naar Outpost Free, Comodo Internet Security en Online Armor.
- Antivirus -> Avast Home of Avira Free

Comodo Internet Security is een compleet pakket, maar de onderdelen zijn afzonderlijk te installeren. Wellicht wel wat lastig voor de beginnende gebruiker, wel veel hulp verkrijgbaar op het forum.

Okey ..... maar ik d8 egt dat bitdefender de beste is .... dat blijkt uit de testen van hun

Maar waroom is het dan onbetrouwbaar ?

Welke Firewall-Antivirus gebruik jij ! Post hem hier:thumb:

Op meerdere security fora (o.a. Wilders) is gemeld dat "bij Toptenreviews staat degene die betaald bovenaan" gezien de andere onafhankelijke test kan ik dit niet tegenspreken.
Bitdefender is zeker niet slecht maar bovenaan staan ze zeker niet. Een beste is er trouwens niet, iedere AV mist malware.

AV-tests:
http://www.av-comparatives.org/
http://forums.comodo.com/empty-t39908.0.html

Zelf gebruik ik Avast Professional en Oupost Free.

Ik ben al heel lang actief op het internet via kabel - dat hadden we hier redelijk vroeg.
Als basisbescherming heb ik altijd ZoneAlarm en een gratis virusscanner gebruikt. (Antivir - nu Avira geheten - Avast of AVG).Daarnaast als spy en spambeschermers het oude Ewido - nu Mbam - spywareblaster en Spybot S&D. Tot slot - regelmatig check ik via ccleaner-regcleaner-diskcleaner of de boel mooi schoon is.
Regelmatig updaten die progs want dat doen ze lang niet allemaal automatisch.

www.nucia.eu/

Dit is de site waar je met al je problemen en vragen heen kunt - zeer deskundige medewerkers. Lees daar maar 's wat ze bv over alle genoemde progs zeggen....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan