Antivirus kopen ~ 3 computers

Status
Niet open voor verdere reacties.

zeromaster

Gebruiker
Lid geworden
20 apr 2009
Hallo,

Ik moet een antivirus kopen voor 3 computers.
Om mijn keuze te maken heb ik eerst even rond gekeken en heb "Bitdefender" gevonden als beste keus. (verbeter me als ik het verkeerd heb).

Is zoiets een goed pakket?
http://www.goedkoopsteantivirus.nl/products/bitdefender-total-security-2014-5-devices-3-jaar-1

Deze is voor 3 jaar, betekent dit dan wel dat ik de beste updates blijf houden?
Ik weet dat AVG elk jaar een nieuwe versie uitbrengt (AVG 2013 / 2014 etc.)
Is dit bij bitdefender ook het geval? Zo ja; kan ik dan niet beter een 1 jarig contract nemen om elk jaar de nieuwste software te kopen?

Het gaat om bedrijfscomputers, deze moeten dus goed beveiligd blijven.
Alle tips zijn welkom!

je kan ook gewoon van het internet halen
kijk deze maar *KNIP*

Laatst bewerkt door een moderator:
Link verwijderd. Uitleg hoe je iets kunt manipuleren om onder een licentie uit te komen is hier niet toegestaan. Daarbij je kan ook gewoon linken naar de AVG free site.;)

Ik snap het niet helemaal? Maar het moet in ieder geval een veilige virus scanner zijn.

Er zijn maar weinig scanners die 100% veilig zijn omdat virusscanners altijd achter de feiten aanlopen. Met dat in het achterhoofd kun je je afvragen of betalen beter is dan de gratis alternatieven. Belasting van het systeem is een niet onbelangrijk onderdeel van de keuze. Persoonlijk zeg ik: ik spreek alle talen behalve BEtalen...

Wat voor gratis virus scanner zou je me aanraden?

Laatst bewerkt door een moderator:
AVG Free edition is goed maar Bitdefender is beter. Sindsdien nog nooit een virus binnen gekregen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan