Antivirus software onvindbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dionie

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2004
Hallo,

Ik heb de antivirus van home gedownload maar kan hem niet installeren. Hij geeft telkens aan dat NOD32 antivirus systeem 2.50 eerst nog verwijderd moet worden. Nu is mijn probleem dat ik die software nergens kan vinden. Het staat niet in het congifuratiescherm onder het mapje software. Wie kan mij helpen?

Vriendelijke groet, Dionie

Staat hij niet ergens in "Program Files "? Heb je deze ooit wel eens op je computer gehad en verwijderd?

Ik heb via Hitmanpro een trial versie gehad van NOD32 en in programfiles heb ik al gekeken en ook daar kan ik hem niet vinden.

Ga eens naar Program Files en dan naar ESET.
Daar staat ie waarschijnlijk wel. In de map ESET staat ook een unins000.exe

Hallo,

Ik heb het geprobeerd, maar er is geen map "ESET" te vinden. En het bestandje is ook niet te vinden. Maar wel bedankt voor de reactie.

Het mapje Hitman Pro is ook weg?

Ik zou even een registerscannertje doen, voor als er nog registervermeldigen zijn van NOD32, en je systeem even opschonen met CCleaner.

Dit programmaatje kan je voor je register gebruiken.

En na het opschonen nog een keer proberen.

je kunt toch zelf even op je computer zoeken?

start / zoeken / bestanden of mappen!

daarna wel een cleaner draaien

Uiteraard heb ik dat al gedaan, zoeken in bestanden en mappen.

Reg cleaner en cc cleaner heb ik net uitgevoerd, weer nul resultaat. Hij blijft het aangeven.

Laatst bewerkt:
Heb je Hitman Pro geinstalleerd staan of niet?
Als ja, dan kan je beter Hitman Pro verwijderen, dan cleaner draaien en dan weer proberen.

Ik heb alles van Hitman pro verwijderd. In het beveiligingscentrum van Windows staat dat het antivirus systeem van NOD32 uitgeschakeld is. Ik snap er niks meer van want het is echt nergens te vinden.

cc cleaner kennen we niet, onhandige naam idd maargoed:rolleyes:
Heb je gewoon de Ccleaner gedraait of ook gekeken bij tools, en dan software verwijderen? En heb je verschillende partities? want bij software in het configuratiescherm controleert ie alleen software van de c:/ schijf, en volgens mij doet Ccleaner wel allemaal...

Succes ermee!

Er is iets misgegaan met het deinstalleren, installeer Nod32 eens opnieuw en verwijder het weer.
http://www.nod32.nl/download/trial/
Na het verwijderen opnieuw opstarten en dan kijken of de map eset (C:\Program Files\Eset) ook weg is zo niet deze handmatig verwijderen.

Laatst bewerkt:
Het is eindelijk gelukt. Ik heb zo als je zei NOD32 opnieuw geinstallerd en daarna weer verwijderd met succes.
Bedankt voor de hulp!

Groetjes Dionie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan