Antivirus

Status
Niet open voor verdere reacties.

Evro

Gebruiker
Lid geworden
10 jun 2006
Berichten
74
Hallo,

Ik heb even een vraag:

Ik wil graag een antivirus programma op mijn pc zetten omdat er een nieuwe windows versie erop is gezet en daarom alles eraf is. Ik heb niet zo veel verstand van de antivirusprogramma's en ik weet dus ook niet wat ik beter niet kan downloaden en installeren en wat ik absoluut moet nemen. Daarom vraag ik aan jullie om min wat informatie te geven zodat ik een goede virusscanner in huis haal.

Alvast bedankt
 
Ik blijf wat dichter bij huis. NOD32 is een virusscanner die uitstekende kwaliteiten heeft, is "licht" in gebruik en kan via Helpmij besteld worden. Zie hier voor een 6 weken op proef aanbieding, en hier om het via Helpmij te bestellen. AVG en Avast zijn goede gratis alternatieven.
 
oké, ik neem wel avast op mijn pc.

Kan je ook meerdere virusscanners installeren of is dat slecht voor je pc?!
 
Kan je ook meerdere virusscanners installeren of is dat slecht voor je pc?!
Niet doen. Is niet slecht voor je pc maar komt je beveiliging niet ten goede.
 
Niet doen. Is niet slecht voor je pc maar komt je beveiliging niet ten goede.


Dat was de vraag omdat ik net even tussen mijn program files zat te kijken en ik tot mijn verbazing zag dat er een antivirus programma tussen stond namelijk AntiVir. Is dit ook een goed programma of word die afgeraden door jullie?!
 
oké, ik neem wel avast op mijn pc.

Kan je ook meerdere virusscanners installeren of is dat slecht voor je pc?!

Nooit meer dan 1 virusscanner op je PC en zorg er voor dat een vorig virusprogramma volledig van je PC is verwijderd voor dat je een nieuwe gaat installeren. Meerdere virusprogramma's werken niet goed samen.
Van Spy en Adware programma's mogen er wel meerderen op één computer worden gebruikt omdat die elkaar kunnen aanvullen.
 
Er zijn maar weinig slechte anti-virusscanners. Gebruiksgemak telt ook mee. Ik zou zeggen gebruik er één, bevalt het, dan blijf je hem gebruiken.
 
Oke, ik laat nu wel gewoon Antivir staan. Dan zie ik later wel verder
Bedankt voor de informatie:thumb:
 
Oke, ik laat nu wel gewoon Antivir staan. Dan zie ik later wel verder
Bedankt voor de informatie:thumb:
Prima. Wanneer je vind dat deze vraag is opgelost mag je hem ook deze status geven. :thumb:
 
Ja, ik vind dat mijn probleem is opgelost, jullie hebben mij geadvieseerd welk virusprogramma ik het beste kan gebruiken. Helemaal top!!!:thumb:
 
Dan mag je rechtsonder op "Vraag is opgelost" klikken. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan