Antivirus

Status
Niet open voor verdere reacties.

worstelaar

Gebruiker
Lid geworden
18 sep 2002
Hoi,

Ik gebruik al een paar jaar Norton Internet Security. Omdat ik een wat oudere computer heb zou ik wel een virusscanner willen gaan gebruiken die niet zo zwaar is. Welke kan ik het beste gaan gebruiken.

Grtz
Worstelaar

Een goede en niet "zuigende" : Klik
(Er zijn meer goede, maar dit is toevallig mijn favorite)

Ik heb avast! home en ben daar zeer tevreden over, en het mooiste is dat het nog gratis is ook.
Te downloaden op www.avast.nl.
Ik krijg ook zowat dagelijks virus updates.

Groeten, Marcel

Bedankt voor jullie snelle reacties.
Maar Pasja, wat zijn nog meer goede dan?

Grtz
Worstelaar

Als je een XP hebt zou je Norton Internet Security 2009 kunnen nemen.

Die is helemaal aangepast en super snel.
Installeert zichzelf binnen 1-2 min.

Avast vind ik persoonlijk minder.

Streep Norton maar uit dat lijstje. Het is een AV progje dat érg veel systeembronnen wegslobbert. Daarnaast, heb je het startbericht van TS wel goed gelezen?

ik gebruik ook avast met een hele boel bekende van mij
en zonder probleem

suk6 wim

Geef mij maar NOD32.....blijft up to date en is qua succes te vergelijken met kaspersky!:cool:

Of is het wegslobberde?
Geen idee, ik hoor nog steeds geen positieve geluiden over het brongebruik, dus neem ik gemakshalve aan dat bij het ontbreken van nieuwe berichten, de oude nog steeds van kracht zijn.....................

Geef mij maar NOD32.....blijft up to date en is qua succes te vergelijken met kaspersky!:cool:
Zouden er écht AV progjes zijn die niet up to date zijn..................?

Ik verafschuwde Norton (zoals de meeste computergebruikers), het was een monster!

Blijkbaar heeft Norton dit ook ingezien, ik draai als test de 15-daags trialversie (nog in het Engels) van Norton AntiVirus 2009. Ik kan nu al zeggen dat ze (heel) goed werk hebben geleverd v.w.b. reduceren van de systeembelasting, en ook de testresultaten (zie hierboven genoemde links) mogen er zijn.

Ik zou zeggen test de trialversie en laat je verrassen. Neemt niet weg dat AntiVir, GData, Avast en Kaspersky blijkbaar ook geweldige applicaties zijn!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan