Antivirus

Status
Niet open voor verdere reacties.

reinvb

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2009
Ik heb sinds vandaag 2 soorten antivirus op mijn pc staan. Het ene is ANTI MALWER SCANNER en het andere is NORTON ANTIVIRUS 2009. Kan iemand mij zeggen of deze twee antivirus beschermingen elkaar niet bijten zodat mijn pc hiervan schade oploopt? Hoor het graag van iemand? Want in het verleden had ik ook eens twee verschillende antivirus pakketten en dat ging toen helemaal fout, want mijn hele pc liep toen vast.

Hallo XP-PC,

Het heet malwarebyte`s anti malwer. Ik heb vandaag deze tip gekregen van CASH omdat ik last had van een platte account. Ik heb deze platte account weten te verwijderen met dit malwarebyte`s anti malwer. En mijn vraag hierover was, of dit malwarebyte`s anti malwer programma samen kan gaan met mijn NORTON antivirus 2009? Als deze twee elkaar niet kunnen verdragen zal ik er een moeten gaan verwijderen. Want in het verleden is mijn pc al eens totaal vast gelopen door twee verschillende antivirus programma`s. Hoor het graag van jou.

Een groet

Malwarebytes AntiMalware is geen antivirusprogramma. Het gaat prima samen met Norton 2009 :).

Antivus

Bedankt voor het antwoord XP-PC :thumb: Ik ben niet een echte pc kenner, vandaar dat ik mij vandaag tot deze site heb gemeld. Ik ben gelukkig van dat ellendige platte account verlost met dat malwarebyte`s,anti malwer :) Ik stond gek te kijken hoeveel virussen erop mijn pc zaten:eek: Maar dankzij de tip van CASH om anti malware te downloaden en te gebruiken is mijn pc weer virus vrij:D Ik ben blij dat ik deze site van helpmij.nl ben tegengekomen :D

Een groet uit Warmond

en bij Helpmij.nl kunnen ze je ook zeer goed helpen hoor.

Okay XP-PC, ik zal zeker een kijkje nemen op de site`s die jij hebt genoemd. Er zullen nog wel eens een keer problemen komen met mijn pc daar ben ik niet bang voor :). Maar voorlopig heb ik genoeg aan malwarebyte`s,anti malwer. Dit is een goede virus killer :D

Een groet,
Reindert

Nee, dat is voornamelijk een spywarescanner. Norton is tegen de virussen :).

Je hebt gelijk, het ene is een spywarescanner en het ander is een gewone anti virus programma van norton. :) Maar dat neemt niet weg dat deze spywarescanner overbodig is, het heeft mij vandaag goed geholpen :) Gelukkig bestaat er zoiets als een spywarescanner, want met al dat spam en virus verspreidende tuig dat je pc probeert te kraken heb je zo`n programma helaas nodig:)

Een groet,
Reindert

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan