Antwoord apparaat werkt niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

moonlight1

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2006
Ik heb boven een kantoor,en de kamer daarnaast is onze slaapkamer.

Nou wou ik graag het volgenden:
Als ik even weg ben, of als het avond/nacht is wil ik dat als ze mijn nummer bellen meteen het antwoord apparaat krijgen dat ik er niet ben.

Dus, ik koop een antwoord apparaat.
Hij werkt verder, heb meldtekst 1 en 2 ingesproken en volg de instructies om de telefoonbeantwoorder aan te zetten.
dat doe ik, dan klinkt meldtekst 1, en dan is ie aan, dat is ook duidelijk te zien in het lcd schermpje.

Dus ik bel mijn nummer, nee hoor de telefoon gaat gewoon over!
Ik heb het veel vuldig opnieuw geprobeerd, maar telkens dat zelfde probleem, telefoon gaat gewoon over.
Dus ik denk misschien niet goed aangezet, dus denk eerst ff uitzetten, dus druk op de knop en hoor idd telefoonbeantwoorden uit

weer opnieuw aangedaan zoals ze aangeven, maar opnieuw werkt het niet, en gaat gewoon mijn telefoon over.

Ik heb de lijn (van isdn) die in de telefoon zat in het antwoord apparaat gedaan.
En via het phone aansluitdingetje van de antwoord apparaat heb ik een kabeltje lopen naar de telefoon.

Zou perfect moeten werken toch?
Nou mooi niet dus helaas :confused::confused::confused:
Oja: als ik de meldtekst opneem, dan hoor ik een enorm geruis, terwijl er in die kamer op het moment dat ik m opnam niks aan stond te brommen of wat dan ook!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan