"Antwoord verzenden naar" in bcc?

Status
Niet open voor verdere reacties.

mooske04

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2011
Berichten
200
Hallo,

in Outlook 2010 kun je bij een nieuwe email via Opties kiezen voor de optie: "antwoorden richten aan".
Echter, bij de ontvanger komt dan als hij op beantwoorden klikt, het extra adres waar zijn antwoord heen moet, in de "aan". Kan dat ook (dmv script oid?) in de "bcc"komen?
Ik ga nl overstappen naar een nw email adres, maar wil er zeker van zijn dat ik in het begin niets mis op welk van de emails dan ook....
Hoor graag jullie ideeen.
 
Volslagen logisch dat bij beantwoorden het emailadres dat je hebt opgegeven in de <Aan> regel terecht komt; dat is immers wat je wilt! En nu wil je dat je mail automatisch dat adres bij de ontvanger (dus op de pc van iemand anders) in de BCC terecht komt? Niet alleen moet je dan bij iemand anders in zijn mailprogramma een script uitvoeren, je moet dan ook weten welke verschillende programma's die ontvangers gebruiken. Je kunt (gelukkig) ook niet een script uitvoeren op de pc van iemand anders, al zijn er hackers die dat wel doen, maar een beetje slimme virusscanner zal je mail ogenblikkelijk verwijderen als spam.
Zet je eigen email adressen desnoods bij het versturen in de BCC, en zorg ervoor dat de ontvangers niet <Beantwoorden> gebruiken, maar <Allen beantwoorden>, dan komt de mail bij al je mailadressen terug.
 
maar als ik het extra antwoordadres in de BCC zet, en de ontvangers doen <allen beantwoorden> dan gaat ie toch niet naar de adressen in de bcc? of toch wel?
 
Dan zet je 'm in de CC. Volgens mij maakt het niet zoveel uit, en heeft BCC alleen maar als eigenschap dat je de overige geadresseerden niet ziet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan