Antwoord?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Raraholland

Gebruiker
Lid geworden
11 aug 2004
Hallo daro,

Ik krijg net een emailtje dat mijn probleem behandeld zou zijn door "Buffy"en als ik via de link in die email bij mijn vraag ben zie ik geen oplossing aan mij gericht!?
Wat te doen?

Groetje,

Ruud.

Dan moet je even verder in dit topic gaan zoeken.
In de E-mail wordt niet gespecificeerd waar je antwoord staat.
De experts geven duidelijk aan, voor wie het antwoord bedoeld is.:)

Hoi, jouw antwoord komt straks. Even geduld alsjeblieft. De eerder geplaatste logs zijn nu eenmaal ook eerder aan de beurt. Bovendien is jouw geval nu niet direct simpel: sp.html op een 98-machine (en nog wat gekke dingen).:( Maar ik doe mijn best hoor.

Nog een opmerking;
Als je aangegeven hebt om E-mail te ontvangen van die topic, wil dat nog niet zeggen dat het antwoord voor jou er staat!!!

Het beste is om zelf af en toe te kijken of je antwoord op je Hijack this log geplaatst is.

Geplaatst door buffy
Hoi, jouw antwoord komt straks. Even geduld alsjeblieft. De eerder geplaatste logs zijn nu eenmaal ook eerder aan de beurt. Bovendien is jouw geval nu niet direct simpel: sp.html op een 98-machine (en nog wat gekke dingen).:( Maar ik doe mijn best hoor.

Sorry...Maar dacht door de email dat e.e.a. geregeld was. Ik wacht geduldig nu... In ieder geval bedankt voor de snelle aanname buffy :)

Hallo Forum,

Alles was nieuw voor me dus ik zal wel het e.e.a. fout hebben gedaan maar kan alleen maar zeggen grote waardering te hebben voor de bijzonder snelle en slagvaardige behandeling van mijn probleem met "about:blank". En passant werden nog enige mij onbekende problemen verwerkt! Special thanks to Buffy!

Groetje,

Ruud.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan