AoK Strategie'en

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dolfhin

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 aug 2002
Berichten
1.440
K' sple best vaak age of kings tegen kameraad(en) en het lukt aardig prime economie de meeste aanvallen worden keurig afgeslagen. Geen problemen met verasings aan vallen en zo maar het aanvalen gaat wat minder, aangezien rushen niet werkt tegen een menselijke tegenstander schiet ik meestal de meeste kastelen van een afstandje kapot. Gaat prima maar zo onderhand lukt deze strategie niet meer. Wie weet er nog goede strategien gericht op de aanval ???
 
Geplaatst door Dolfhin
K' sple best vaak age of kings tegen kameraad(en) en het lukt aardig prime economie de meeste aanvallen worden keurig afgeslagen. Geen problemen met verasings aan vallen en zo maar het aanvalen gaat wat minder, aangezien rushen niet werkt tegen een menselijke tegenstander schiet ik meestal de meeste kastelen van een afstandje kapot. Gaat prima maar zo onderhand lukt deze strategie niet meer. Wie weet er nog goede strategien gericht op de aanval ???

Ik weet niet hoe goed je bent maar ik zal wel ff wat tips geven ( zit zelf namelijk in een goeie clan :) ) sorry dat ik met wat basis stapjes begin

* Kies als civilization franks
* Bouw bij het begin zo'n 8 a 9 stables en vul ze allemaal met 15 paladins en laat 3 of 4 stables rushen op de tegenstander zijn bases en laat die paladins zo veel mogelijk villagers slopen( laat ze Niet tegen zijn leger vechten)
*Als je dat goed doet heeft hij haast geen villagers meer en heb jij dus een voorsprong terwijl je hem rusht met die paladins ga je naar zoveel mogelijk goud plaatsen buiten je basis en bouwt daar per goudmijn een kasteel en daarna een towncenter
*Bouw ook een market zodat je hout ken verkopen voor goud
*Probeer zo snel mogelijk met farmen te beginnen en niet wachten tot dat je haast niks meer heb
*Zorg dat je je tegenstander onder druk houd zodat jij een economie kan bouwen en hij niet

Als je verder nog wat wilt weten zeg je het maar

greetz kboers,
 
Best goede strategie dat werkt al aardig. Als je deatmach speelt heb ik trouwens ook nog een goede zorg zelf voor een goede economie en suur de hele tijd katapulten op zijn leger af met 1 schot heb je zo 8 ventjes neer en dat kost hem veel meer als jou. Daarna met wat boogschutters en zo. Die taktiek van jouw gaat nu best aardig had in het begin wat problemen met timmen maar dat gaat nu stukken beter
 
Het is ook slim om met hotkeys te spelen , zodat je sneller ken bouwen

val in het begin van het spel niet alleen met legers wat goud kost maar val ook aan met pikemans

Als je nog wat wil weten hoor ik het wel

greetz kboers,
 
Geplaatst door kboers
Het is ook slim om met hotkeys te spelen , zodat je sneller ken bouwen
Yep hcccc hccccc om snel vilagers te maken. Dan ben je stukken sneller als de tegen stander en kun je ondertussen ook gewoon het land verkennen. K' wil graag meer horen weet je ook hoe je snel en zonder veel units kastellen kunt vernietigen ? Die sige dingen worden zo snel gesloopt. Ken je empire earth ook zo ja weet je een goede site daarover met senario's en hint en zo ?
 
empire earth speel ik niet, en ik gebruik ook geen siege, niet echt mijn favourite units

met trebs kan je ze makkelijk slopen die kastelen en als je ergens 1 kasteel ziet staan afgelegen kan je die makelijk slopen met 15 a 15 paladins

hmm wat nog meer....

gewoon veel blijven oefenen met 1 strategie en 1 civilization..

enne heb je je maten al afgeslacht?
 
Geplaatst door kboers
enne heb je je maten al afgeslacht?
Behoorlijk. T' gaat steeds beter en nu ik verschillende taktieken gebruik is het een stuk makkelijker geworden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan