@aol.com

Status
Niet open voor verdere reacties.

rbouwman

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
42
Sinds gisteren zijn mijn bestanden op mijn computer met de extensie *.jpg, *.zip, *.doc ed niet meer benaderbaar. Er is een 2e bestand aangemaakt met onderstaande kenmerken.
het oorspronkelijke bestand was rob.jpg
2015-11-19 01:18 - 2015-11-19 01:18 - 00196612 ____S C:\Users\r.bouwman\Desktop\rob.jpg.id-4331065323546517-obamausa7@aol.com

ik denk dat ik een aanval van buiten heb gekregen.
ik heb 3 vragen.

kent iemand deze aanval
kan ik de bestanden nog herstellen
wat kan ik doen om een dergelijke aanval tegen te gaan.

bvd
 
Een zeer vervelende en lastige besmetting is dat en je zal moeten veel doen om zoiets grondig te verwijderen ..:(

Mocht je goed met Engels zijn kijk even stap-voor-stap op die site heb je mooie uitleg hoe dat moet doen -->> KLIK HIER !

Maar ook je kan als eerst AdwCleaner proberen draaien, KLIK HIER ! <<-- Neem ik aan dat je AdwCleaner kent, en dat je mee wel werken weet ?? :( ?
 
Laatst bewerkt:
En weet je dan uitleggen wat is die dan ?? :( ? obamausa7@aol.com

Uiteindelijk AdwCleander draaien kan je alleen maar helpen, zoals ik zei doe maar dat als je AdwCleaner kent ...
Maar als je die niet kent doe maar dus niet ...:( en laat aan deskundige dat liever doen ..
 
Laatst bewerkt:
Het is een Russisch virus die je kan proberen te verwijderen met Kaspersky antivirus.
http://www.kaspersky.com/nl/trials

Als je de ransomware versie te pakken hebt geef ik je echter weinig hoop.
 
Laatst bewerkt:
:confused: Hoi rbouwman

Jouw systeem is zo goed als zeker zwaar besmet en dat zegt jij zelf ook, en op basis en details van wat je hier omgeschreven hebt, blijkt dat die een soort @aol virus is ...:(
het is nu niet van belang hier in forum informatie te verzamelen over zoiets, en/ of hier over deze virus te discuteren ........ toch ??
Informatie kan jij zelf op Google lezen als je in zoek-balk aol.com-virus of aol virus intypt ... zoveel informatie zal je kunnen lezen dat alle die passen ze niet hier ..
Jij moet nu gewoon jouw besmette systeem redden en dat is toch van belang, daarvoor is deze forum hier bestemd ..... toch ?? :(
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan