AOM Hack

Status
Niet open voor verdere reacties.

dukkie3110

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2008
Weet er iemand een AOM hack, ik heb het spel al gekocht maar de cd is een beetje verkrast en als ik het probeer te installeren krijg ik een fout aan 64 % ik kan alleen opnieuw proberen of afbreken.... heb al alles geprobeerd dus mijn vraag :
weet er iemand een site waar ik aom (niet de trail) kan downloaden zonder de cd maar wel met de activatie code ?

2 dingen:

1ste: Waarom heb je nog een activatiecode nodig, als je het zelf gekocht hebt? (dan heb je toch 1)?

2de: Wat wil je, wil je de volledige versie van AOM gaan downloaden?

ik heb een activatie code, ik heb hem gekocht, en ja, ik zou graag volledig de aom versie downloaden of een installer

ik kan niet met torrents werken... :-(

Wat je moet doen:

1) lees misschien effe dit, kan nooit geen kwaad:

http://nl.wikipedia.org/wiki/BitTorrent

2) Download een torrent programma naar keuze:

Bitcomet, azureus, ... -> ik kan je alvast utorrent aanraden

3) Ga terug naar deze link, en kies welke AOM je wilt:

Torrent site mag hier niet gepubliceerd worden

4) Moet je gewoon een van de providers/trackers kiezen:

enkele voorbeelden: thepiratebay, btjunkie, miniminova, ...

5) Als dat gedownload is moet je gewoon dubbelklikken erop, en als je programma openstaat geberut als vanzelf.

6) Gewoon naar je programma gaan en ok klikken.

7) Hij zal dan beginnen downloaden

8) Naar de map gaan en dan kun je normaal gezien je spel installeren, en hopelijk valideren met je validatiecode.

Enkele tips:

-> Je kunt je upload limit limiteren (kan handig zijn, als je geen onbeperkt download/uploadlimiet hebt)
-> Als je ook geen onbeperkt upload/downloadlimiet hebt, kun je maar best wanneer het gedownload is, alles stopzetten.

Khoop dat het werkt, het kan raar zijn, de eerste keer dat je zoiets gebruikt, maar ja voor alles is er een eerste keer.

Laatst bewerkt:
Weet er iemand een AOM hack, ik heb het spel al gekocht maar de cd is een beetje verkrast en als ik het probeer te installeren krijg ik een fout aan 64 % ik kan alleen opnieuw proberen of afbreken.... heb al alles geprobeerd dus mijn vraag :
weet er iemand een site waar ik aom (niet de trail) kan downloaden zonder de cd maar wel met de activatie code ?

Is bij deze je probleem nu al opgelost of niet?

ok, gelukt ! heb age of mythology op mijn computer met mijn legale key geactiveerd !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan