AoM

Status
Niet open voor verdere reacties.

fhangorn

Gebruiker
Lid geworden
21 aug 2005
Hallo
ik heb een lange tijd al Age of Mythology en heb er ongeveer een jaar er niks mee gedaan
ik wou hem dus instaleren, en nu geeft hij dus bij de instalatie heletijd errors als ik ignore doe krijg ik meteen al de error daarna
dit was vroeger niet zo en als ik op de cd kijk zitten er ook geeneen krassen ofzo

iemand een oplossing hoe ik dat zou kunnen oplossen?:confused:

heb je hem al in een andere drive geinstalleerd??? bijv. van cd speler naar dvd-speler en andersom???
is bij mij een keer gelukt,

ps. welke meldingen geeft hij weer??:shocked:

[offtopic]
wie zet zijn illegale spellen nou op een cd??
dan maak je toch gewoon een virtuele schijf aan......

[ontopic]
kan je de bestanden niet ergens downloaden anders?? en dan erbij zetten?

dat zou best kunnen, maar je loopt het grote risico dat je spel helemaal gemolt word.

maar je had het over het bestand .wav? dat zou niet zo erg zijn om te downloaden, ik zou zeggen: kijk bij elke error wat voor een type bestand het is en maak er een lijst van. zet die lijst in deze topic en dan zien we wel

jgroteb zei:
[offtopic]
wie zet zijn illegale spellen nou op een cd??
dan maak je toch gewoon een virtuele schijf aan......
[offtopic]
Iedereen met een te kleine schijf of iedereen die zijn spel aan iemand anders wil geven zet zijn spellen op CD, sterker nog, in mijn klas ben ik zo'n beetje de enige die het niet doet!!!

lollige zei:
[offtopic]
Iedereen met een te kleine schijf of iedereen die zijn spel aan iemand anders wil geven zet zijn spellen op CD, sterker nog, in mijn klas ben ik zo'n beetje de enige die het niet doet!!!

ja je hebt gelijk!!!:)

maarjah:P ik kan wel alles noteren maar ik heb gewoon iets van 400? 500? foutmeldingen?:P
wilt u die allemaal in een lijst? en ben ik daar wel in staat om dat te doen:P

fhangorn zei:
maarjah:P ik kan wel alles noteren maar ik heb gewoon iets van 400? 500? foutmeldingen?:P
wilt u die allemaal in een lijst? en ben ik daar wel in staat om dat te doen:P

iets van 400?!:eek:
dat is wel een beetje veel! en je hoeft geen "u" te zeggen hoor, zeg maar "je"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan