AOpen 54x24x54 (Retail)

Status
Niet open voor verdere reacties.

WinME

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 okt 2001
AOpen 54x24x54 (Retail)

Wat betekend die Retail?

Bvd. Mike

volgens mij betekent het dat er software in zit bijvoorbeeld de brand programma

Oke, en deze kost 72 euro. Is dit wel te doen? (Bijvoorbeeld. is het een slecht merk etc.?)

nou mijn mening vind ik aopen slecht ik ga liever voor de lite-on 52x24x52 speed deze is misschien wel wat duurder maar ik vind het wel waard.

www.liteon.com voor meer informatie

Ik heb 2 branders van Aopen gehad en werken perfect, ik heb de 52x 24x 52x, echt een fijne brander...
Dus is niet bepaald een slecht merk te noemen nee.

Geef mij maar plextor, met LITE-ON heb ik slechte ervaringen: na 2 en een half jaar al kapot....
Plextor is mss. iets duurder maar het is beter van kwaliteit en heeft 2 jaar garantie ipv 1...
:cool:

Laatst bewerkt:
Ik ga ik ook voor Plextor als het gaat om kwaliteit. Je betaalt wel meer, maar Plextor doet nooit moeilijk met garantie, zelfs niet nadat die al verlopen is.

AOpen en Liteon zijn meer de budget merken. Wel goedkoop, en misschien werken ze ook prettig, maar de kans is groter op falen. Maar of je het erg vindt...

Waar ik ze koop hebben ze allemaal 2 jaar gerantie.

Welker zal ik nemen?
--------------------
CD RW A-open 52x24x52 Retail

Euro 73,00
--------------------
CD RW LiteOn 52x24x52 Retail

Euro 80,00
--------------------
CD RW LiteOn 48x24x48 Retail

Euro 65,00

Ik hoor bij velen dat Plexor (ofzo) de beste is maar is me wat te duur.

Ik koop NIKS meer van Aopen! Ik heb er al teveel miserie mee gehad, en ik ben lang niet de enige op dit forum. Laatstleden nog een HQ600 medium tower gekocht. Voeding bleek stuk te zijn... Een 4tal maand geleden, een Aopen cd-rom, heeft exact 2 maand gedraaid... Never Again!

O ja, BTW: Je vraag...

Retail komt overeen met the full package. De kartonnen doos, soft en alles erop en eraan.
Koop je bulk, dan spreekt men eigenlijk van een versie voor diegenen die pc's assembleren. De kabels zitten er (meestal) wel bij, maar het geheel is geleverd in een anti statische zak, en meestal zonder soft. Is wel gevoelig goedkoper... Als je em zelf inbouwd is deze versie dus de meest aangewezen...

Geplaatst door WinME
Waar ik ze koop hebben ze allemaal 2 jaar gerantie.

OK sorry ik heb gemist, omdat ik bij mijn oude brander van lite-on maar 1 jaar had :rolleyes: :o

WinME,
Ik zou toch maar voor de LITE-ON gaan dan: 52 24 52...
Omdat ik ook al veel klachten gehoord heb van Aopen.

Maar eerlijk gezegd... ik zou echt nog een beetje doorsparen voor de plextor als ik jou was want... kwaliteit wordt duur betaald

p.s. voor tests: http://www.cdfreaks.com en kijken bij articles

Laatst bewerkt:
Nu je het zegt, ik ben ook een trouwe Plextor fan!!!

MENSEN LAATSTE VRAAG SORRY!!

Zal ik voor de Bulk of Retail gaan, want die zie ik bijden staan.

Graag advies nodig van de experts :-D

Kies voor bulk als je zelf alles al hebt (schroeven, kabels enz) en je ook goed weet hoe je zo'n ding in moet bouwen (er zit ook geen handleiding bij). Kies anders retail.

Kies ALTIJD voor bulk... Bij bulk zijn meestal de cables bij. Je kan hierachter altijd informeren, en zlef dan, het verschil in prijs tss bulk en retail verantwoordt nog steeds niet een ide kabel en audio kabeltje...

Manual? allez zeg...
1) Staat bijna altijd op het net...
2) Waar dient helpmij voor???
:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan