aopen dvd 1648

Status
Niet open voor verdere reacties.

masterbento

Gebruiker
Lid geworden
22 jun 2001
hallo,

ik probeer nieuwe firmware te downloaden voor mijn dvd-rom (aopen 1648/aap pro ), maar ik kan het niet binnenhalen. Geeft : kan pagina niet weergeven.

http://download.aopen.com.tw/default.aspx het gaat om versie R1.04.

wie kan mij helpen om deze er vanaf te halen??

Mijn dank zou zeer groot zijn.

Laatst bewerkt:
Als je niet door de "hele wereld" gespamt wil worden, zou ik het mailadres maar even weghalen.........

Vraagje : waarom wil je nieuwe firmware ?

De pagina wordt bij mij weergegeven, welke firmware had je in gedachten? (Ik plaats zo een screendumpje)

Laatst bewerkt:
en dat moet volgens jou aan de firmware liggen ?

Iets meer info en lezers van de Helpmij kunnen misschien tips geven ?

- ontstond het probleem spontaan, m.a.w. deed 'ie het altijd goed ?
- andere schijfjes geprobeerd ?
- is er nieuwe brandsoftware op het systeem geinstalleerd (naast de reeds aanwezige)
- andere software / hardwarematige veranderingen toen het probleem zich voor het eerst voordeed... ?
-............ ?

deze dvd-rom is van een ander en heb ik nu in mijn comp gezet.

het gebeurde plots dat hij niks meer wilde afspelen.
ik heb wel gehoord van hem dat hij bezig is geweest met powerdvd en verder heeft hij niks geinstalleerd

ik heb al een paar uur over het weg gesurfd om probleem opgelost te krijgen en kom telkens tegen dat het aan de firmware ligt.maar ik kom niet op de ftp-site om het te downloaden.

bijlage; R1.04

Volgens mij mis ik wat, op de link die jij plaatste (en waarvan ik 2 screendumpjes postte) staat geen R1.04..... ??? (Anders had ik 'm al gedwonload en 'm je gestuurd)

select: dvd-drives
select a model: dvd 1648/aap pro

en dan zie je versie R1.04 staan

Ik koos op de door jou geplaatste link voor de firmware pagina,............

ik ga even kijken.........

Als@masterbento zijn profiel aanpast hoeft hij het niet neer te zetten !!

Onderstaande heb ik voor je klaar staan (op mijn hdd)

Bijlagen

• deze.jpg
    deze.jpg
    73,3 KB · Weergaven: 28
verwijder het hierbovenstaande bericht (je adres) maar. De mail (met bestandje) is reeds onderweg.
Laat svp even horen of 'ie in goede orde is aangekomen, dan delete ik het bestandje weer van mijn hdd.

Wat heb ik nu weer aan mijn fiets hangen..........?

Ik kreeg zojuist een mailtje.
(zie ook het screendumpje dat ik maakte.........??)
In het screendumpje heb ik jouw en mijn mailadres maar even onzichtbaar gemaakt............
Als het bestandje echt niet is bezorgd bij je, dan verander ik de extensie van .exe wel even in .doc en stuur ik 'm nogmaals. Ik hoor wel............?

De ontvangen mail:

Our virus detector has just been triggered by a message you sent:-
To: jouw mailadres door mij nu voor de veiligheid onzichtbaar gemaakt
Subject: komt 'ie................
Date: Sun Nov 6 14:02:31 2005

One or more of the attachments (dvd1648aappro_r104.exe, AO Flash.exe) are on
the list of unacceptable attachments for this site and will not have
been delivered.

Consider renaming the files to avoid this constraint.

The virus detector said this about the message:
Report: Report: MailScanner: Executable DOS/Windows programs are dangerous in email (dvd1648aappro_r104.exe)
Report: MailScanner: Executable DOS/Windows programs are dangerous in email (AO Flash.exe)

--
MailScanner
Email Virus Scanner
www.mailscanner.info

Ik kan mij dus echt niet voorstellen dat Aopen een virus in zijn firmware heeft zitten................ !!!

Bijlagen

• weird.jpg
    weird.jpg
    48,5 KB · Weergaven: 27
Laatst bewerkt:
Ik kan mij voorstellen dat je mij (een vreemde) wellicht niet vertrouwt, maar geloof me, het bestand dat ik je trachtte de mailen kwam rechtstreeks van de site van Aopen.

Ik ga de extensie van de file veranderen in .doc en stuur hem je nogmaals.

Doe jezelf (en mij :D ) 1 plezier en scan het bestand voordat je er wat mee gaat doen / extensie verandert in .exe. In het onwaarschijnlijke geval dat er een virusbevattend bestand op de site van Aopen staat, hoef ik mij dan niet schuldig te voelen............ ;)

Ik stuur 'm over enkele ongenblikken nogmaals maar dan met verandere extensie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan