Aopen dvd1648AAP controller fout

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pazzie

Gebruiker
Lid geworden
9 mei 2004
Berichten
65
Hoi ik heb laatst een nieuwe dvd speler gekocht die hier boven dus, en het begon met een knipperend cursortje en door een simpele update te downloaden firmware is dat opgelost maar nu als ik er bijv audio in afspeel start de pc opnieuw op (windows XP SP1), in mn logboeken staat vermeld dat het om een comntrollerfout gaat en bij online crash analizes staat dat het aan t stuurprogramma moet liggen. Ik weet nu niet wat ik moet doen stuurprogramma eraf halen en me irriiteren aan het cursoortje of ditte?? hij zegt ook iets met I/O iets ik moet dat nog ff opzoeken. Maar misschien weet een van jullie wat dit kan zijn en heeft iemand er een oplossing voor???? ALvast hartelijk bedankt
 
Hoi bedankt voor de link en ik heb alles afgezocht op de forums van Aopen maar ik heb dus die blinking curos weggehaald met die firmware maar kan nu niets afspelen audio en hij reboot door een controller error en ik weet niet wat ik daar tegen kan doen??? En een spel installeren nokt ie ook gewoon mee:S, heej alvast bedankt,

Tijn:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan