aopen geforce nvidia3 ti200

Status
Niet open voor verdere reacties.

pvdw1

Gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2008
aopen geforce nvidia3 ti200

ik wil mijn beeld van de pc op mijn tv hebben .maar krijg het niet voor elkaar. heb de nieuwste drivers erop zitten van nvidia.getest op de site van nvidia.

weet iemand een oplossing om mijn pc beeld te klonen naar mijn tv.
met detektie gedaan maar dat werkt niet. tv beeld flikkerd alleen maar een keer .en dan heb ik weer blauw scherm.

heb je het dan over een laptop of een desktop?

1 of 2 videokaarten? Welke interface? onboard of niet?

gaat om een desktop
interface ???? kaart zit in de pc ingebouwd.

voorheen kreeg ik het wel voor elkaar, maar nadat ik mijn pc noodgedwongen moest leeghalen door een crash wil het dus niet meer.
ik draai onder xp home sp2..
wat ik in het verleden altijd al gedaan heb.

met interface bedoel ik de kabel die je gebruikt om je pc en tv met elkaar te verbinden.

En gaat het om een onboardkaart of niet? (op het mobo of als 'echte' kaart)

en zijn het er 1 (met 2 uitgangen) of 2?

het gaat om een onboard kaart.
deze heeft 2 uitgangen voor monitoren.
de kabel die ik naar mijn tv laat lopen is een s-video kabel.
de kaart zit in het moederbord gestoken.
had ookal tv tool gebruikt deze kan het tv scherm wel vinden maar dan moet ik kiezen tussen tv scherm of pc scherm.
het liefst had ik ze dus allebei ingebruik, zodat ik film kan kijken op de tv , en de pc gewoon kan bebruiken om te werken.

ook op een andere videokaart krijg ik het niet voor elkaar.
die andere kaart is nieuwer. gaat hier om de geforce 7300gt. op een andere pc .daar heb ik dus het zelfde probleem. maar misschien vraag ik nu wel te veel.

Eerst spreek je van onboard en vervolgens weer van een kaart die in het moederbord is gestoken.

Vermoedelijk kan je het hoe dan ook instellen met de software/drivers van je videokaart.

Klik met je rechtermuisknop op het bureaublad en kies voor eigenschappen. Ga naar het tabblad instellingen en klik op geavanceerd. Vervolgens opent dan het dialoogvenster Eigenschappen voor...
Nu komen we op een terrein dat verschilt van videokaart tot videokaart, dus hier zal je zelf op verkenning moeten gaan (of iemand moest exact dezelfde videokaart hebben als jij waar je het aan kan vragen), maar hier zal je ergens kunnen instellen dat het scherm op beide monitors moet worden weergegeven...

succes!:thumb:

sorry voor het misverstand. idd ik zette het er verkeerd neer. de video kaart zit in het moederbord geklikt.

en die ik eigenschappen dan lukt het dus nog steeds niet.

http://www.weethet.nl/dutch/video_pc2tv_nvidia.php

via deze site als voorbeeld kom ik ver, alleen ik krijg dus niet het scherm links wat aangegeven staat. ik heb daar maar 2 opties.:confused:
en niet wat er aangegeven is op de site.

wie oooo wie weet er raad om een juiste detonator te downlaoden.:(:(

Jij krijgt iets anders vanwege het feit dat je een andere videokaart hebt vermoed ik.

Welk scherm krijg jij? (prt scr)

dat is een goede vraag. ...:confused:

zou het niet weten ..wat ik krijg is alleen maar blauw scherm op me tv... zelfs geen opstartscherm van xp. zo het eigelijk wel hoord.
tenminste in het verleden was dat zo.

mijn tv beeld flikkerd even.. en daarna niets dus.:evil:

ik bedoel op je pc, in het venster van de instellingen...

het eneige wat ik krijg te zien is het beeldscherm van de pc dus ..
weergave met daarin contolpannel catagorien.

metdaarin beeldscherm
en meerdere beeldschermen toevoegen.. ik heb al wel een screen gemaakt maar kan het niet toevoegen..

wat me wel is gelukt nu..
is dat ik beeld op mijn tv heb. maar dus niet op mijn pc.
er was een vraag ..welk scherm wilt u gebruiken pc scherm of tv scherm
darin vulde ik in tv scherm. en ja daar was hij .. maar dan heb ik dus niets aan mijn pc scherm, omdat die het dan niet doet.. hij is uitgeschakeld.

maar ik krijg dus niet de optie om fe schermen te clonen. ..wat er eigelijk wel moet zijn.
ik vermoet dus dat ik niet de juiste detonator heb.. heb er al verschillende geprobeerd, maar niets geeft clonen aan.

kan het dan soms zijn dat deze videokaart het niet meer aan kan nu ??

in het verleden werkte het prima

als ze het vroeger aankon moet ze het nu ook nog aankunnen, toch?

Kan je eens een schermafdruk maken van het venster met de instellingen?

Als dat trouwens anders is dan vroeger en we komen er echt niet uit zou je eens contact moeten opnemen met de fabrikant van de grafische kaart...

wat ik op internet gevonden heb is dit.
het is een oudere kaart, en daarom is het in de meeste gevallen zo dat je maar 1 beeldscherm aan kan zetten.
of de tv ..... of je pc scherm.

ik weet dat ik een detonator gedownload had in het verleden...
maar welke dat was weet ik dus niet meer...

en een screen je tonen gaat dus niet kan het hier niet plaatsen:confused:

heb je daar een truc voor toevallig...???:thumb:

gewoon even in bijlage zetten

en als het vroeger kon met die videokaart moet het nu ook kunnen hea

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan