AOpen Muis 2 scrol wieltjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

Probleempjes

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 jan 2008
Hoi,

Nadat de laser muis die ik eerst was kapot ging, dacht ik. ik ga een nieuwe muis en toetsenbord kopen. naja.. na een hele tijd geklooit te hebben om het te installeren, is het nu eindelijk gelukt. Maar, toetsenbord werkt perfect maar de muis, die heeft dus 2 scroll wieltjes. waarvan er op de doos staat dat er 1 voor het normale scroll werk is, en het andere voor het van links naar rechts toe te scrollen. Ik heb wel een driver mee gekregen, Maar die staat op een floppie. en ik ben niet bepaald zo ver ouderwets dat ik nog een floppie heb, dus heeft windows een driver geinstalleerd waarbij de muis wel werkt maar niet doet wat het zou moeten doen. Het 2e wiel die van links naar rechts zou scrollen gaat nu op de kop naar beneden / boven scrollen :eek:

het gaat over de:

Aopen Mouse O-35G

Zou iemand de goede drivers voor mij kunnen zoeken? Ik heb zelf al gekeken op de site van Aopen, maar zonder enig goed resultaat op drivers..

Groet,

Johan

Bedankt, onder de installatie zat ik al te hopen dat het zou werken, maar helaas, toen de installatie bij de stap dat het register wert aangepast, kreeg ik de BSOD. Waar een klein verhaaltje in stond zonder enige code's.. die ik zo snel niet zag staan. Toen ik dus weer opnieuw opgestart was, deed de muis niks meer, dus ik de oude installatie weer gedaan, vervolgens Weer de BSOD, maar na die herstart werkte het weer, maar weer niet zoals het zou moeten.

Geprobeert, maar de scroll wielletjes doen nog steeds wat ze eerst ook deden. Naja, maakt niet zo heel veel uit.

Toch bedankt voor de hulp ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan