cybercycle
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 2 apr 2007
ik zou graag een apache server met php ondersteuning op cd zetten(die op eender welke pc(met windows) kan draaien),
daarom dat ik een programmaatje nodig heb dat de volgende taken uitvoert(ik dacht dat c++ zich hier het best voor leende, daarom staat dit topic hier):
daarom dat ik een programmaatje nodig heb dat de volgende taken uitvoert(ik dacht dat c++ zich hier het best voor leende, daarom staat dit topic hier):
1° Het "hosts"-bestandje aanpassen onder %SYSTEMROOT%/system32/drivers/etc/
Er moeten 2 lijnen worden toegevoegd als deze er nog niet in staan:
2° Uitzoeken wat het pad is waar de cd zich bevindt(D:\,E:\,...) en de bijbehorende apache.exe uitvoeren(D:\Apached\apache.exe,E:\Apachee\apache.exe,...) (de configuratiebestanden zijn namelijk verschillend)
3° PHP/index.html (onder D:\,E:\,...) openen in een browser (gewoon openen dus)
Is er iemand die mij hierbij kan helpen? mijn C++ kennis is namelijk zo goed als onbestaande (ik ben nl. een PHP-programmeur)Er moeten 2 lijnen worden toegevoegd als deze er nog niet in staan:
Code:
127.0.0.1 server
127.0.0.1 php
2° Uitzoeken wat het pad is waar de cd zich bevindt(D:\,E:\,...) en de bijbehorende apache.exe uitvoeren(D:\Apached\apache.exe,E:\Apachee\apache.exe,...) (de configuratiebestanden zijn namelijk verschillend)
3° PHP/index.html (onder D:\,E:\,...) openen in een browser (gewoon openen dus)