Apache // Php // MySQL

Status
Niet open voor verdere reacties.

acid007

Gebruiker
Lid geworden
13 jun 2002
Ik heb Redhat 9.0 inmiddels werkend op mijn primaire pc, maar helaas heb ik toch wel wat dingen die niet goed werken (overgens in 8.0 zelfde probleem)

Ik heb een HTTP server staan bij system-settings:///Server

Als ik kijk, werkt prima. Als ik een HTML bestand in de var/www/html map zet werkt dat OOK prima. Maar zet ik nu een PHP bestand erin met de volgende inhoud:
PHP:
<? 
phpinfo() 
?>

Dan loopt het niet. De pagina is wit, en er staat DONE onderin mijn scherm. Als ik de bron bekijk zie ik precies het bovenstaande, kortom het word niet uitgevoerd. Ook PHP opnieuw installleren werkt niet, waarom zou ik echt niet weten.

Kan iemand mij helpen met welke versies, welke bestanden en welke dingen ik allemaal hebben moet en HOE ik dit werkend krijg. Ik ben niet zo´n held op linux gebied, beetje lerend nog allemaal.

Thnx alvast

Heb je het al geprobeerd met <?php i.p.v. <? Ander ligt aan apache, die regelt de php scripts

Mvg Cotjuh

Owh, hij liet t nie zien. Ik bedoelde:

Probeer een de < ? p h p in plaats van < ? te gebruiken. Misschien ondersteund jouw server de < ? niet.

Alleen nog even afwachten of die nu wel die dingen laat zien

Raar als dat wél werkt.. maar is er een verschil dan?

Dat weet ik ook niet precies, heb alleen geleerd dat op drie verschillende manieren kan. (je kan ook nog ASP - tags gebruiker < %) Ik heb zelf altijd < ? P H P gebruikt omdat deze voor zover ik weet door alle php servers ondesteund wordt.

Wel zonder de spaties trouwens, maar anders worden ze niet afgedrukt in deze forum

Groet, Cotjuh

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan