Apache van Xampp werkt niet, port 80 waarschijnlijk in gebruik

Status
Niet open voor verdere reacties.

MrCostari

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2012
Berichten
11
Ik kan de apache van xampp niet meer gebruiken, waarschijnlijk omdat port 80 al in bezet is.
Eerst werkte het altijd wel, maar nu opeens niet meer.
Ik heb wel een nieuwe laptop, maar volgens heeft hij het al wel gedaan op deze laptop.
Ik heb MSN, Skype, Google Chrome en Office uploader (wat moet ik daar nou weer mee?? :S) afgesloten, maar nog steeds doet hij het niet.
Soms staat er even running, maar dat gaat snel weer weg. En Apache started (port 80) blijft maar staan en er komt geen foutmelding.
Sorry als ik dit in het verkeerde forum plaats.
Ik heb dit nodig voor school.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Bedankt,

Chris
 
Laatst bewerkt:
ik heb hem toch maar even hierheen verplaatst :)
 
Laatst bewerkt:
In de Skype >> Instellingen >> Verbinding het vinkje bij "Gebruik poort 80...." uitzetten.
Als dat niet werkt probeer Skype eens te deinstalleren, als het dan nog niet werkt dan zit het probleem niet in Skype.

Groeten Marcel
 
Nee werkt niet.
Heb wel een aantal poorten forwarded in men router, maar dat is voor men ps3, dus dat ip adres.
Nu heb ik daarvan poort 80 verwijderd, helpt ook niet.
Misschien ligt het aan die *Knip* G Data virusscanner, die *roept*de laatste al die is uitgeschakeld, tenminste dat zegt het onderhoudscentrum.
Terwijl dat *knip*ding gewoon aan staat.
Ik heb ook al een reboot gedaan.
Wat kan ik nou nog doen?
Als het aan die viruscnner ligt,*verwijder*ik hem er gelijk van af.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oh ik had windefender uitgezet, die staat weer aan maar nog krijg ik *knip*geen apacha aan!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@MrCostari: Zou jij op je taalgebruik willen letten. Met roepen o.a. van bepaalde ziektes zou je anderen wel eens voor het hoofd kunnen stoten.

Dank je wel.
 
Laatst bewerkt:
*knip* nu heb ik ook al UAC uitgezet en nog doet dat ding het nog niet!! WAT IS DIT VOOR Vervelend programma
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@Mrcostari: Wat zeg ik nu net!!
Nu heb je een waarschuwing te pakken.Volgende keer kan je een ban opleveren
.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan