Apevia VU meter

Status
Niet open voor verdere reacties.

wartank

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2008
Berichten
9
ik weet niet precies of dit de juiste plek is, maar laat ik het maar hier proberen:

ik heb mijn hele systeem in een Apevia Cruiser (black) gebouwt, ik ben behoorlijk blij met mijn kast en met nog wat extra neon ziet hij er helemaal niet verkeerd uit. ook de 3 metertjes aan de voorkant zijn wel leuk. de meter van de temperatuur en van de fan speed werken bij mij prima.

maar nu het probleem: het metertje van de VU (geluid) doet het niet goed. eerst had toen ik mijn pc nog in elkaar aan het zetten was had ik hem nog op een usb headset staan, dus dan lijkt mij het logies dat het metertje niet werkt omdat hij over de analoge poort loopt. toen ik de headset van een vriend van mij inplugde werkte hij wel. alleen nu mijn pc dan eindelijk op mijn kamer staat en ik mijn 5:1 seround systeem heb aangesloten doet de meter niks meer. ik snap niet waardoor dit komt. want de front left en right zitten toch in exact dezelfde plug als toen met de headset. toch geeft de meter niks aan. het geluids zetje doet het verder wel prima

iemand enig idee of er meschien iets in de boot gezet moet worden of dat ik het stekertje ergens ander op moet zetten (er zit er momenteel 1 in de com poort, en 1 op de audio poort van het moederbord)

-Wartank
 
Je kunt meestal maar 1 audio device gebruiken.
Of via een USB poort, of via de mini jack stekkertjes.
Dus als je de boxen via USB hebt aangesloten komt er geen geluid uit de front / rear aansluitingen.
 
op dit moment zitten alleen achter in mijn moederbord 3 analoge pluggen van mijn geluid zetje. hierop zou de meter normaal gesproken moeten reageren, die usb headset licht atm ergens in een doos denk ik ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan