Apevia X-Plorer LCD-Scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

lexaniji

Gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2010
Berichten
261
Beste Helpmij'ers,

ik heb onlangs een 2de hands Apevia X-Plorer gekocht in prima staat! Nu heb ik al een paar dagen mijn moeder overgeplaatst maar ik hou een stekkertje over, en ik weet niet waar die in moet.

De boosdoener(een soort fan stekkertje maar dan met 2 gaatjes[Wel aan bijde kanten de plastic flapjes])


Mijn pc-kast



Moederbord: ASUS P4S800-MX, Intel Prescott 3,00Ghz ( Tips voor goede coolers voor Intel Prescott, Hij is namelijk ong 55 C idle)
Systeemkast: APEVIA X-Plorer ATXB8KLW-BK

Mvg
edit: Heeft iemand ook nog een truucje voor Cable Management in deze kast?
 
Laatst bewerkt:
Hee,

dat stekkertje zou goed voor ene fan kunnen zijn die standaard in de kast zit of misschien voor de verlichting ik weet het zo echt niet;)

Maar ik heb nog wel een mooi idee voor je Processorkoeler,
namelijk de: Zalman CNPS-9500A

ik heb hem zelf ook en ik krijg mijn systeem in de zomer wat ik ook doe of ik nou 2 uur lang een spel speel of wat dan ook niet boven de 41C
en in de winter niet boven de 38C:D


en voor je kabelmanagement zou ik gewoon van die sleveepakketjes kopen;)

bijvoorbeeld zoiets:

http://www.highflow.nl/modding/flex...ving-kits/ac-ryan-flexsleeve-kit-uv-blue.html

sucees ermee;)

Groeten Stephan
 
@ Stephan,
Heb jij misschien een site waar die goedkoop op is, ik heb hem gevonden op www.azerty.nl voor 28,-


oke djw,

misschien dat iemand anders weet waar dat stekkertje voor is?
 
Laatst bewerkt:
maarjah

ik ben 14 en heb niet zo heel veel geld.
Maar kan iemand mij vertellen waar dat stekkertje in moet!
 
maarjah

ik ben 14 en heb niet zo heel veel geld.
Maar kan iemand mij vertellen waar dat stekkertje in moet!

oke ja ik snap het ben zelf ook pas 15;) maar is wel een iets beter leeftijd voor werk;)

ja dat stekkertje:confused: heb eerlijk geen idee meer waar hij zou moeten wara is hij eigenlijk van?

van het LCD scherm ofzo?

groeten Stephan
 
oke ja ik snap het ben zelf ook pas 15;) maar is wel een iets beter leeftijd voor werk;)

ja dat stekkertje:confused: heb eerlijk geen idee meer waar hij zou moeten wara is hij eigenlijk van?

van het LCD scherm ofzo?

groeten Stephan

neej ik heb het probleem al :p dat stekkertje moest op een soort molex splitter met een mannetjes stekker voor dat lcd scherm en 1 male/ 1 female molex

dus opgelost!
 
oke heel mooi;)
is dat opgelost:p

nou ga ik miss ff off-topic maar je CPU temperatuur is te hoog zeg jij dus wil je een nieuwe CPU koeler;)

heb je ookal geprobeerd er even nieuwe koelpasta op te smeren en de koeler een beetje schoon te maken scheelt vaak al echt heel veel;)

Groeten Stephan
 
het irritante is dat ik geen koelpasta heb, en dat ik mijn zak geld al gebruikt heb voor die apevia pc-kast(25,- was echt een koopje!), het is wel mogelijk dat ik een beetje koelpasta van mijn andere mobo afhaal,k weet echter niet of dit goed is(MSI K8MM3-v, AMD Sempron 2,2Ghz, weet iemand of deze overclockable is?).

wat betreft het schoonmaken, wat bedoel je daar mee?


mvg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan