Apostrof en Dubbele aanhalingsteken werken niet/vaag

Status
Niet open voor verdere reacties.

xeross

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2007
Zoals de topic title zegt werken de bovengenoemde toetsen vaag, eerst kon ik gewoon apostrof of dubbel aanhalingsteken induwen en dan de spatie en dan kwamen ze tevoorschijn. dat werkt nu niet meer. en in alle programma'''''''''''''''''''s werkt de apostrof niet meer. en in firefox moet ik hem ingeduwd houden wil hij verschijen en apostrof en dan een letter werkt ook niet. De Invoertaal staat nog hetzelfde en er is niks veranderd. dus weet iemand waardoor dit komt want dit is zeer irritant.

Bedankt voor je tijd, Xeross

P.S. alles wat hier over de apostrof gezegd word geld ook voor het dubbele aanhalingsteke.

heb je ook dat als je een vraagteken (?) doet, er een = komt?
druk dan ctrl+shift in. Nu is het opgelost.

ik weet van ctrl+shift maar dat loste het niet op. het heeft zichzelf op een of andere manier opgelost

Ligt aan je toetsenbord instellingen. Eerst stond deze op VS-internationaal, nu op Nederlands of Engels

Ik wil graag bij deze vraag inhaken, heb een soortgelijk probleem.

Als ik bijv. don't wil typen, dan verschijnt de ' alleen als ik hem twee keer achter elkaar intoets (en dan ook 2x). Ditzelfde bij de " (aanhalingstekens). Overige symbolen doen het, afaik, wel goed.

Dit probleem is opeens ontstaan.

En het gaat waarschijnlijk ook ineens weer weg, althans dat deed het bij mij.

Alleen maar als je je toetsenbord/taal instellingen verandert. In XP kun je dat zien aan het icoontje 'NL' of 'EN' rechtsonder in je taakbalk

Alleen maar als je je toetsenbord/taal instellingen verandert. In XP kun je dat zien aan het icoontje 'NL' of 'EN' rechtsonder in je taakbalk

In vista ook als je die aanzet maar het rare was dat hoe die ook stond het niet werkte, dus daar lag het niet aan. gewoon 1 van de grillen van windows.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan